2012. szeptember 19., szerda

Chapter 100th - Confrontation



Alec elmesélte, hogy Janice az egyik pillanatban felhívta, hogy ideutazhatna-e pár napra, mert szüksége van egy kis pihenésre. Erre Alec igent mondott, így Janice nemrég érkezett. Mivel Alec - saját bevallása szerint - nem valami jó szakács, így az étterem mellett döntöttek. Engem belül emésztett az a gondolat, hogyha unokatestvérek, akkor nagy valószínűséggel Janice is egy angyal. De hangosan nem mertem kimondani, így Janice mosolyogva kezdett el kérlelni.
- Nyugodtan kérdezd meg, Mayka! Csak úgy süt rólad, mire vagy kíváncsi. – Nevetett fel csilingelő hangon. – Igen, én is az vagyok, amire gondolsz. - Ezután még egy kicsit beszélgettünk. Kiderült, hogy Janice író szeretne lenni, és pont most dolgozik az első könyvének a végén, amit nagy valószínűséggel két héten belül be fog fejezni. Azt mondta, amit eddig elolvasott a kiadó, az nagyon tetszett nekik, így ki is fogják adni majd.
Janice-nek volt egy meglehetősen zavarba ejtő kérdése is, ami én elvörösödtem, Alec kuncogott, apu pedig hangosan nevetett.
- Mayka, téged eljegyeztek? – Mutatott a gyűrűre az ujjamon. Némi hebegés-habogás után sikerült elmagyaráznunk a dolgokat, mire ő csak bólintott. Már kilenc óra felé járhatott az idő, amikor megkértem aput, vigyen haza, mert már fáradt vagyok. Elbúcsúztunk Janice-től és Alec-től, azután eljöttünk.
Apu kitett a ház előtt, és csak akkor hajtott el, amikor én már bementem a lakásba. Lerúgtam a lábamról a cipőt, és a konyha felé vettem az irányt, ahol töltöttem magamnak egy pohár vizet. Meglehetősen nagy volt a csend, így feltételeztem, Jace már alszik. Halkan benyitottam a szobája ajtaján, ám a döbbenettől kis híján padlót fogtam.
Az ablakon beszűrődő félhomályban láttam Jace-t az ágyon feküdni. A derekáig be volt takarva, fölötte pedig meztelen volt. Ő már aludt, azonban a mellette ülő lány, akinek combjára helyezte a kezét, még nagyon is ébren volt. A lány félig-meddig háttal volt nekem, így nem láttam az arcát, csak a fekete haját. Igencsak kihívó, élénkrózsaszín fehérneműt viselt. Hátán a bal lapockájától egészen a dereka jobb oldaláig egy hosszú sebhely húzódott, amit nemrég szerezhetett. Egyik kezével végigsimított Jace csupasz mellkasán, majd a nyakán, és az arcán. Fölé hajolt, és egy puszit nyomott az arcára.
Nem akartam elhinni, hogy ez lehetséges. Hogy Jace… Megcsal… Ez biztosan valami rossz álom. Azonban amikor már harmadszorra csíptem meg a kézfejem, rá kellett jönnöm, ez a valóság. Egyik kezemmel a falnak támaszkodtam. A levegőt is gyorsabban kezdtem el venni. A lány felnézett, és az én tudatomig csak lassan jutott el a tény, ki is az. Lisa nézett velem farkasszemet, miközben Jace ébredezni kezdett. Jace felnyitotta a szemét, és értetlenül nézett körbe. Pillantását köztem és Lisa között váltogatta.
- Jace, ugye nem? Kérlek, mondd, hogy ez nem igaz! – Néztem a fiúra nedves szemekkel, összeszorult szívvel. Ő csak értetlenül nézett, mint aki nem tudja, mi folyik itt. Pedig tisztában kellett volna lennie vele, nem? Mivel választ nem kaptam, sarkon fordultam, és futottam.
- Maya, várj! – Kiáltott utánam Lisa, ám én nem voltam hajlandó rá figyelni. Feltéptem a bejárati ajtót, és rohanni kezdtem a hidegben, a hóesésben. Az sem teljesen tűnt fel, hogy két erős kar szorít magához, és visz valahova. Csak arra tudtam gondolni, hogy Jace mit tett, így pedig már semmi sem érdekelt.

3 megjegyzés:

  1. Sziaaa huhh hát aztaaa :OOO nem gondoltam volna hát most megleptél ... nem térek magamhoz a sokktól ezt nem hiszem el :OO remélem majd tudod hozni valamikor a frisst ahogy van idöd és kedved és ihleted ird meg és hozd :)) puszi Encykeehh

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Engem fejbe vágott a dolog... Szerintem sikerült mindannyiunkat meglepned, és ez nem is csoda - hiszen majdnem mindig sikerül ez neked! Ami viszont tényleg meglepő, hogy van egy halvány érzésem, miszerint az egész csak félreértés. Bár Jace tényleg gyanús volt nekem mostanság... de, van olyan szereplő, aki valaha ne lett volna gyanús előttem? :D Nem hinném. Remélem, elsimítod az ügyet valami kellemes bravúrral és tovább léphetünk ezen :)
    Várom a következő fejezetet - 1 hét múlva.
    Love.Ella.Fisher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm, hogy írtál. :)

      Igen, nagy valószínűséggel gyanús volt Jace, és még az is megeshet, hogy félreértés... De ki tudja - rajtam kívül -, hogy mi lesz ezután? :D

      Majd meglátjuk, és minden ki fog derülni. :)

      Szép napot! :D

      Törlés