2012. szeptember 15., szombat

Chapter 96th - The job...



Ebéd közben Jace folytatta apu faggatását arról, milyen volt az édesapja. Amennyit én leszűrtem a beszélgetésből az az volt, hogy Jace édesapja ugyanolyan volt tizenhét éves korában, mint most Jace. Nem csak viselkedésre, hanem kinézetre is.
Ebéd közben én csendben ültem, és gondolkodtam. Fogalmam sincs, hogy min, csak azt tudom, hogy a végére odáig eljutottam, mivel nem csinálok napközben szinte semmit, lehet, munkát kéne keresnem.
Mikor felvetettem az ötletet, először mindenki megdöbbent, utána pedig azt mondták, ha ezt szeretném, akkor vágjak bele. Bár volt apunak egy-két feltétele… Például nem dolgozhatom késő estig, vagy ha mégis, akkor ne egyedül mászkáljak a sötétben hazáig. Napközben pedig szeretné legalább egyszer megnézni, minden rendben van-e velem.
Végül engedtem a feltételeinek, és délután már a hirdetéseket nézegettem. Őszintén szólva nem igazán tudtam elképzelni, milyen fajta munkát szerettem volna, így elég lassan haladtam ezzel.
Nagyjából hét óra lehetett, amikor váratlanul Alec állított be a kezében egy szórólappal, amin az állt, hogy egy könyvesboltba keresnek egy segítőt. Azt nem írták pontosan milyen munkára, vagy hova, így bizalmatlanul néztem Alec-re.
- Biztos vagy ebben? – Kérdezte Jace megerősítve aggódásom.
- Persze. – Vont vállat Alec. – Szinte száz százalék, hogy ez jó lesz. Érzem…
- Egy próbát megér… - Vettem elő a telefonom, majd bepötyögtem a számot, és tárcsáztam.
- Igen? – Szólt bele egy ismerős férfihang. – Itt Wade Marc.
- Wade? – Döbbentem meg elmosolyodva. Hirtelen nem is tudtam mást mondani. Még a saját nevemet sem voltam képes kinyögni.
- Mayka? – Kérdezte némi szünet után.
- Ööö… Igen. Te keresel segítőt egy könyvesboltba? – Faggattam.
Egy rövid megbeszélés után megtudtam, hogy Wade-nek olyan valakire van szüksége, aki a könyvesboltban segít megtalálni a könyveket, meg ilyenek.
Megegyeztünk, ha szeretnék, akkor már másnap kezdhetek is. Beleegyeztem, majd hálálkodva Alec nyakába ugrottam.
- Jaj! Elnézést! – Engedtem el a fiút, mikor teste megfeszült, én pedig rájöttem, mire gondolhat éppen. – Figyelhetnék jobban is… - Szidtam magam.
- Semmi baj, Mayka. – Rázta meg a fejét Alec az ajtó felé véve az irányt. – Tudom, hogy néha kicsit heves vagy… - Azzal egy gyors köszönés után, ő már nem volt sehol.
Este alig tudtam elaludni, annyira izgatott voltam a következő nap miatt. Jace átkarolt, és erősen láncolt magához, miközben egy altatódallal próbált meg hatni rám. Először jót mulattam ezen, azonban hamarosan leragadtak a szemeim.

4 megjegyzés:

  1. Szia, Petra!
    Igen, rég írtam - mert nem volt időm az iskolai tevékenységeim miatt... De a hétvége általában szabad, szóval majd ilyenkor igyekszek szorítani a történetedre időt ;)
    Végre összeállt a történet, és minden kóbor szálat elfűztél. Amikor kiderült, hogy ők hárman valamelyest összetartoznak, akkor nagyon megörültem. Mert így értelmet nyer a választás, miszerint erre a három szereplőre építetted a történetet. Eddig csodálkozva néztem, hogy Alec miért került ilyen hamar a középpontba, de ezek után érthető.
    Bár az angyalos dolgot elúszni látom... Olyan, mint egy sikertelen próbálkozás a történet elején. Jace nagyon halk mostanság, szóval alapvetően gyanús. Ő elvileg tudta, hogy ők "angyalok" - szóval a természetfeletti hatalmukkal tisztában volt. Ezek után nem értem a meglepettséget a fiatalok között.
    Az orvos behozatala még értelmetlennek tűnik, de biztos vagyok benne, hogy hamarosan megtöltöd ezt nekünk értelemmel.
    Kíváncsi vagyok a következő részekre, szóval csak fokozatosan töltögesd, és majd jövök ;) Biztosan befejezem ezt a történetet, ettől ne tarts :D
    Love.Gabriella.Fisher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      köszönöm, hogy elolvastad. :D

      Az angyalos dolog csak félig-meddig úszik el... Talán... Még én sem vagyok teljesen tisztában azzal, hogy mi jön a 101- fejezet után... :D

      Jace gyanús? Igazából nekem is... :P De minden ki fog derülni. :)

      Szép napot! :D

      Törlés
  2. Szia
    Hmmm :)) hátt jó lett a feji ^^ mint mindig :)) kiváncsi vok milyen lesz a melója Maykának :)) és h öhm mikor bukkan fel ujra az az ember aki megeröszakolta szegény Maykát meg Francis mikor bukkan fel ujra Jace találkozni fog az apjával?? egyenlöre ennyi a kérdésem de sztem tudnék még párat ha gondolkodnák :)) na várom a kövit puszi Encykeehh

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Egy kérdésedre biztosan meg tudom adni a választ: Igen, nagy valószínűséggel hamarosan felbukkan valaki...
      Tudom, ez egy kicsit tág fogalom... :P :D

      Jó éjszakát! :D

      Törlés