2012. szeptember 6., csütörtök

Chapter 87th - "I'm indestructible"



Amíg Jace és én úgymond „nyaltuk-faltuk” egymást, addig apu félrenézett. Láthatóan ez azon dolgok közé tartozott, ami nem igazán érdekelte.
- Feltételezem, jobban vagy… - Mosolyodtam el, miközben hátrébb húzódtam, és leültem a kanapé szélére.
- Ahogy mondod… - Megpróbált felülni, de apu és én egyszerre toltuk vissza fekvő helyzetbe. – Gondolom, egy ideig itt kell maradnom… - Állapította meg, mire mindketten bólintottunk.
- Annyira megijesztettél, Jace. – Ismertem be. – Mi történt?
Ahogy elnéztem, Jace arcába egyre inkább kezdett visszatérni az élet, szeme pedig visszanyerte eredeti kék színét.
- Jobbnak láttam eljönni, mielőtt édesanyád és közted vita alakulna ki miattam. Azután… Semmi. Nem emlékszem szinte semmire. – Gondolkozott el. - Felhívtam Alec-et. Utána pedig mintha téged láttalak volna… Azt hittem, meghaltam, vagy álmodok… Aztán most itt vagyok.
Kezemet arcához szorítottam, majd hüvelykujjammal végigsimítottam rajta. Felemelte a kezét, és az enyémre tette. Látszott, kissé nehezére esik…
- Nem fáj semmid? – Érdeklődött apu, miközben felkelt.
- A fejem… - Ismerte be Jace némi gondolkodás után. Apu szó nélkül távozott, majd egy pohár vízzel és tablettával tért vissza, amit kivettem a kezéből.
- Majd én… - Suttogtam. Amikor visszaültem Jace mellé, igazából csak akkor tudatosult bennem, hogy pólóját és nadrágját több helyen is vér szennyezi.
- Szerintem ez nekem is menne… - Mondta Jace, miután egyik kezemmel felemeltem a fejét, és megitattam.
- De én úgy élvezem… - Néztem rá boci szemekkel, majd letettem a poharat a kisasztalra.
- Sejtettem… - Lehunyta a szemét, a fejét pedig oldalra döntötte.
- Jobban vagy, Jace? – Érdeklődött Alec az ajtófélfának támaszkodva.
- Elpusztíthatatlan vagyok. Nem tudtad? – Ezen a megjegyzésén mindhármunknak nevetnünk kellett.
- Mayka, édesanyád hív. – Bökte ki végül Alec. – És semmi jóra ne számíts!
Lassan felkeltem, majd elindultam a konyha felé. Alec még motyogott valami olyasmit, hogy sok sikert kíván. Ezután bement Jace-hez beszélgetni. Nem akartam most anyuval beszélgetni. Egyáltalán miről kéne beszélgetnünk?
- Ülj le! – Kért anya, mikor észrevette, hogy az ajtóban ácsorgok. Vonakodva ugyan, de eleget tettem a kérésének. – Jace-ről lenne szó…

4 megjegyzés:

  1. Szia na most tuti az jön h az anyénak nem tetszik h Jacel jár és szakitsanak vagy valami ilyesmi :) de majd holnap kiderül :)) várom a kövit :)) puszi Encykeehh

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Kiszámítható vagyok, ez biztos... :D ;) De persze holnap kiderül... :)

      Szép estét! :D

      Törlés
  2. Hello, Petrus!
    Megint olyan helyen hagyod abba, ahol nem kellene. Azaz az én szemszögemből nem kellene a tiedből igen. Na hát várom a következőt, hogy megtudjam mit is akar közölni vele az anyja. Nekem Alec nagyon gyanús, nem szimpatizálok vele, ezért kimondottan ferdének látom a szeme állását! Na, várom mit hozol ki ebből még ;)
    Love.Gabriella.Fisher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Igen, az én szemszögemből tökéletes helyen hagyom abba mindig... :D
      Gyanús Alec? Ezen el kell gondolkoznom... Nekem néha az, néha nem az... Majd még meglátjuk. :D

      Szép napot! Mindjárt felteszem a következő részt. :)

      Törlés