2012. szeptember 3., hétfő

Chapter 84th - Waiting


Végül sikerült hajnali négyre elérnem Jace házáig. Benyitottam a hangszerekkel teli szobába, ahol még mindig ott volt Jace.
Kezei már nem voltak a háta mögé kötözve, és ezúttal a hasán feküdt. Csuklóin látszottak a kötözés nyomai. Egyik kezében a telefonját tartotta, amin láttam, hogy épp Alec-et hívta fel két perccel ezelőtt. Lerogytam mellé, majd átfordítottam a hátára.
Kintről halványan beszűrődtek a város fényei, így láthattam, még mindig milyen fehér Jace arca. Bár szerintem most még fehérebb volt, mint amikor legutóbb láttam.
- Jace! – Ráztam meg a fiút szinte hisztérikus állapotban, aki nem reagált. – Kérlek, Jace!
A szemhéja egy pillanatra megrebbent, majd résnyire nyitotta a szemét. Eddig mindig kék szeme mintha már nem is kék lett volna, hanem valamilyen furcsa ezüstszínű. A vére, ami vagy fél nappal ezelőtt felhasadt ajkából szivárgott, most egy vékony, vörös csík volt csak az ajka és az álla között.
Erősen ragadtam meg a fiú vállát, miközben fölé hajoltam.
- Jace… - Suttogtam, mert többre már nem volt erőm. Fejemet a mellkasára hajtottam, így hallottam, milyen lassan ver a szíve.
- Gyere ide, Mayka! – Hallottam meg Alec hangját, majd óvatosan magához szorított.
- Alec, meg fog… Meg fog… - Nem voltam képes kimondani. Elszorult a torkom, és csak valamilyen köhögésszerű hang tört fel belőlem.
- Nem, nem fog meghalni. Nem hagyom. – Alec elengedett, majd Jace fölé hajolt.
Alec egy erőset ütött barátja arcára, amitől én vagy egy métert ugrottam hátrafelé, annyira megijedtem. Jace szeme tágra nyílt, miután Alec ezt még egyszer megismételte. Szerettem volna odamenni hozzájuk, de Alec felemelte egyik kezét, ezzel megállítva engem.
- Jace, jobb lenne, ha összeszednéd magad! – Mondta kissé bosszúsan, miközben elővett valamit nadrágja zsebéből. Egyik kezével óvatosan felemelte Jace fejét, míg a másikkal a kis üvegcse kupakját lepattintotta. Az üveget finoman Jace szájához illesztette, majd megdöntötte.
Én lélegzetvisszafojtva figyeltem őket. Ahogy a piros színű lé lassan teljesen eltűnt az üvegből, Alec visszacsúsztatta a zsebébe, majd ismét megütötte Jace arcát.
- Erre biztosan… Szükség van? – Nyeltem egyet. – És mi volt az az izé?
- Igen, Mayka, biztosan. – Fújta ki hangosan a levegőt Alec. – Az az izé pedig az ellenszer volt… Vagy valami ilyesmi… Apám… Azaz Francis szekrényében találtam. – Felelte, miközben nekidőlt a zongora lábának, és tenyerébe temette az arcát.
- És most mit csinálunk? – Kérdeztem visszahúzódva Jace mellé. – Nem kéne kórházba vinni?
- Várunk. Jó? A kórházban úgyse tudnának segíteni rajta… - Amíg beszélt, őt néztem, de utána újra Jace arcát figyeltem. Nem féltem, inkább rettegtem. Szerettem volna felébredni ebből a rémálomból, ami a valóság volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése