2012. szeptember 7., péntek

Chapter 88th - Oh, my god!



- Mi? – Türtőztetnem kellett magam, nehogy olyat tegyek, vagy mondjak, amit később megbánhatok, mert tényleg olyan dolgok futottak át az agyamon, amiket senki nem akart hallani…
- Jól hallottad, Mayka. – Mondta anya. Én a fejemet fogva ültem az asztalnál, míg apu karba font kezekkel állt az ablaknál.
- Nem, anya. – Jelentettem ki határozottan. – Itt maradok Jace-szel.
- Nem maradhatsz… - Rázta meg a fejét, amitől lófarokba fogott haja jobbra-balra táncolt.
- De igen. – Szólt közbe apu. – Ha akar, itt maradhat. És én sem igazán értem, miért kéne szakítania Jace-szel… Szeretik egymást.
Amikor anyu leültetett ide, és azt mondta, Jace-ről kell beszélnünk, legbelül számítottam erre. Valahol sejtettem, azt akarja majd, hogy szakítsak Jace-szel, és költözzek el vele valahova.
- Nem bízom benne. – Adta anyu az egyszerű választ.
- De én igen. – Ellenkeztünk egyszerre apuval. Mindannyian próbáltunk halkan beszélni, nehogy Jace vagy Alec meghallja, miről van szó.
- Mayka, félek, csak ágyba akar vinni téged, utána pedig nem kellesz majd neki.
- Csak, hogy tudd, ezzel kicsit elkéstél. – Feleltem gúnyosan bele sem gondolva, mit készülök elmondani nekik. – Már többször is lefeküdtem vele, és még mindig szeretjük egymást…
Anyunak meg kellett kapaszkodnia az egyik szék támlájában, amikor ezt kimondtam. Hitetlenkedve nézett rám, miközben apu arcáról azt lehetett leolvasni, ő tudta. De honnan?
- Ugye ez csak egy tréfa? – Kérdezte, mialatt leereszkedett az egyik székre.
- Nem. – Válaszoltam megrendíthetetlenül. Ha már egyszer kicsúszott a számon, akkor kár lenne tagadni. – Komolyan mondtam.
- Mayka, csak tizenhat vagy… - Folytatta anyu.
- Nem sokáig. Jövő hónapban leszek tizenhét. – Jelentettem ki, mikor végiggondoltam, hogy már december van.
- Akkor is… Constantine, te mit szólsz ehhez? – Nézett rá anyu némi segítségkérésképp, de apu nem úgy állt a dologhoz, mint anya.
- Mit? – Vonta fel a szemöldökét apa. – Mayka élete, ő irányítja. – Vont vállat. – Ha jól tudom, pár hete le is érettségizett, úgyhogy feltételezem, van annyi esze, hogy meg tudja ítélni, mit szeretne, és mit nem.
- Még annak is jobban örülnék, ha Alec-et választaná... – Mondta végül anya, amitől a levegő valósággal megfagyott körülöttünk.
- Ezt nem gondolhatod komolyan. – Azzal felkeltem, és úgy sétáltam vissza Jace-ékhez, mintha semmi sem történt volna. Bár elhatároztam, majd el fogom mondani nekik… Egyszer...

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ez a rész elég kiábrándító volt az előző után. Még azt hiszem ilyet nem mondtam, de nekem ez az egész jelenet nem tetszett. Ez a hozzáállás a szülők részéről elég gyerekes. Én elhiszem, hogy te ezzel az aggodalmat és a bizalmat akartad ábrázolni, de szerintem rosszul nyúltál a témához. Az érettséghez mi köze az érettséginek? Ez volt talán a legszembetűnőbb tévhit, ami átszűrődött a szövegen. Én elhiszem, hogy te 14-5 évesen így látod - de egy 18 éves felnőtt még legbelül iszonyatosan gyermeki felfogással rendelkezik. A 16 évesen megélt kapcsolatot még csak-csak elfogadom, de ezúttal az anyukának adnék igazat. Szembe fordultam a főszereplőddel, ami sajnálatos. Nem tudok egyetérteni a nagy szerelemmel, amit ő 16 évesen elvileg átél.
    Remélem, a következő fejezetek javulást hoznak, és nem akarod magadat mélyebbre ásni a szülői élet boncolgatásában, mert ez korodtól fogva még egy kicsit félszeg...
    Love.Gabriella.Fisher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Szerintem igazából igazad van. Tudod, fogalmam sincs, mit is akartam igazából ezzel a fejezettel, egyszerűen lehet, hogy csak unatkoztam, amikor írtam, vagy valami filmet néztem... :)
      Vagy csak kellett valami a folytatáshoz, ami ezután jön, és nem találtam jobbat... :D
      Nem, természetesen nem akarok ebben a témában mélyebbre ásni. :)

      Köszönöm, hogy írtál. Szép délutánt!

      Törlés
  2. Szia hát igen valahogy sejteteem :D kiváncsi vagyok a kövi fejire :)
    További szép napot :) puszi Encykeehh

    VálaszTörlés