2012. szeptember 14., péntek

Chapter 95th - Wade



A kórházba csak apu és én mentünk. Jace még mindig a hallottakat emésztgette, Alec pedig azt mondta, otthon marad vele. A telefonban Wade csak annyit árult el, hogy melyik kórházban vannak, és hogy Lisa kérte menjek oda.
- Gondolom te vagy, Mayka. – Állt fel egy húsz éves férfi, akinek barna haja és szeme volt. Felém nyújtotta a kezét. – Wade Marc.
- Mayka Fray. – Ráztam meg a kezét.
- Constantine Elias Wood. – Fogott Wade-del kezet apu is. – Mi történt?
- Épp az utcán sétáltam, amikor lövéseket hallottam. – Kezdett bele a történetbe Wade. – Azután egy lány tántorgott ki elém az egyik sikátorból. Azt mondta, Lisának hívják. Kért, hogy vigyem be a kórházba, és hívjam fel Mayka-t. A kezembe nyomta a telefonját, majd összeesett. Az orvosok azt mondják, három helyen is eltalálták…
- De ugye jól van már? – Kérdeztem aggódva. Wade csak a fejét rázta jelezve, nem tud semmit, azonban pont abban a pillanatban tolták ki Lisát a műtőből. Követtük őket a kórterembe, ahol az orvosoktól tájékoztatást kaptunk a lány állapotáról.
- Két lövést kapott a bal vállába, egyet pedig a bal felkarjába. Hamarosan magához fog térni, ám kérem magukat, ne zavarják sokáig. Pihennie kell.
Ez ugyanaz az orvos volt, aki engem benyugtatózott, amikor Tinával megszöktünk az ismeretlen férfitól. A doki szemében láttam a felismerést. Látszott, tisztán emlékezik a legutóbbi találkozásunkra. Nem sokkal azelőtt, hogy távozott, Lisa magához tért, és ő meg tudta kérdezni, hogyan érzi magát.
- Jól vagyok. – Nyugtatott minket Lisa.
- De ki volt az? Vagy miért? – Ültem le mellé egy székre.
- Megpróbáltam felmondani a munkahelyemen, mert úgy láttam, most nincs olyan rossz kedvében a főnök… - Mesélte. – De kiakadt, kirángatott egy sikátorba, és rám lőtt. Pedig sejtettem, hogy nem lesz jó vége… - Megrázta a fejét. Apu épp kérdezett volna valamit, ám abban a pillanatban visszajött az orvos két rendőrrel az oldalán.
Mielőtt elkezdték volna Lisát kikérdezni, megkértek minket, menjünk haza, és hagyjuk őket magukra. Majd a rendőröket is megkérték, hogyha végeztek, hagyják pihenni a lányt.
- Köszönöm, Wade. – Mondta még a fiúnak, mielőtt becsukódott az ajtó mögöttünk.
Apu felhívta Alec-et, hogy jöjjenek el az egyik étterembe ebédelni, ahova mi is tartottunk. Nekem egész úton azon járt az eszem, ki lehet ilyen elmebeteg, hogy rálő Lisára. Nem értettem…
Mi már rég az étteremben ültünk, amikor Jace és Alec beléptek az ajtón. Jace forró ölelésébe zárt. Szerettem volna így maradni örökre. Végül muszáj volt elengednem…
Ezután míg a rendelésünkre vártunk, elmeséltük a fiúknak, mi történt Lisával.

1 megjegyzés:

  1. Sziaaaaaa :))
    Hmm Jóó lett :)) megint vannak kérdéseimm :))
    de a legtöbb lényege milesz ezután :))
    Vérom a kövit :))
    Szia puszi Encykeehh

    VálaszTörlés