2012. szeptember 11., kedd

Chapter 92nd - Possibly...?



Amikor magamhoz tértem, hárman is engem néztek. Jace, akinek az ölében ültem egy takaróban, apa, aki velem szemben aggódva nézett rám, és Alec, aki megbánóan pillantott felém.
- Mayka, jól vagy? – Kérdezte Jace a hátamat dörzsölgetve.
Kinyitottam a számat, hogy válaszoljak, ám hamar rájöttem, semmi értelme, mert nem tudnám az igazat mondani. Inkább Jace vállába fúrtam arcomat, hogy ne kelljen senkinek sem a szemébe néznem.
- Kislányom, Alec megmutatta, mi zaklatott fel. – Kezdett be apu. – Hidd el, megértelek, és nekem sincs ínyemre, hogy ezt kell kérdeznem, de… Soha nem vetted észre, hogy valaki figyel?
Megpróbáltam végiggondolni, mit válaszoljak, ám sehogy sem sikerült egy értelmes mondatot kigondolnom. Nem emlékeztem semmi ilyesmire. És visszaemlékezve arra kellett jutnom, soha nem éreztem azt sem, hogy valaki figyelne.
- Nem. – Nyögtem ki végül a hosszúra nyúlt csendben, miközben rászántam magam, a többiekre nézzek.
Apu kezében tartotta azt a mappát, amit Alec nemrég rakott elém. Alec háttal állt nekünk az ablaknál lehajtott fejjel. Jace elgondolkodva meredt a szemközti falra. Szemében mintha némi megbánást is láttam volna, ám meggyőztem magam, csak képzelődök. Apa felé nyújtottam a kezem, aki egyből megértette, a mappát szeretném elkérni tőle. Habozott. Nem tudta, jól cselekszik-e, ha most nekem adja. Kérlelőn néztem rá, mire nem tudott nemet mondani.
A kezem egy pillanatra megremegett, amikor az ölembe vettem a papírköteget, és bele akartam lapozni. Jó ötlet ez? Biztosan kíváncsi vagyok rá, mi van benne? Lassan fordítottam át az első oldalt, és olvastam el. A háromnegyedéig nem találtam szinte semmilyen érdekességet, ám amikor ahhoz a részhez értem, amikor tizenhat lettem, elkerekedtek a szemeim.
„Hamarosan elég érett lesz, hogy megtudja, ki is ő valójában, és mire képes. El kell vinnem magammal, és ki kell derítenem, mennyit tud erről a helyzetről… Feltételezem, semmit, hiszen eddig sem avatták be… Szükségem lesz a gyűrűkre is, mert azok nélkül nem fog sikerülni…”
Ahogy ezt elolvastam, majdnem felkiáltva dobtam el magamtól a papírköteget. De sikerült uralkodnom magamon. Pislogtam párat, és újra elolvastam a kis részletet.
- Mi ez? – Tettem fel a kérdést halkan. – Mit jelent? – Apa felkelt, és mögém lépett. Áthajolva a vállam fölött ő is elolvasta, majd nagyot sóhajtva ült vissza a helyére.
Míg kezeit tördelve azon gondolkozott, mit mondjon, addig Jace állát a vállamra fektette. Én lapoztam még párat, és továbbhaladtam, míg elértem a legutolsó bejegyzéshez is.
„Be kell vallanom, erre nem számítottam. Ez nem lehetséges. Túl sok ereje van, amit meg kell tanulnia használni. De nem fog sikerülni, amíg nem tud mindent a mi fajtánkról. Amint elviszem magammal, majdnem minden megoldódik. Majd csak Jace-re lesz még szükségem, és Alexander-re…”
- Azt hiszem, most már itt az ideje, hogy elmondjak mindent az elejétől kezdve. – Szólalt meg apu.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése