2012. szeptember 17., hétfő

Chapter 98th - I'm fine



- Mayka! – Kapott el Wade. – Jól vagy?
- Igen? – Kijelentésem inkább kérdésnek hangzott, miközben Wade leültetett egy székre. A szédülés csak nem akart abbamaradni, így forgott velem a világ.
- Biztosan? Mert nem úgy nézel ki, mintha minden rendben lenne… - Nézett rám aggódva.
A következő pillanatban egy nyakig havas férfi lépett be az ajtón, én pedig felkeltem, hogy megkérdezzem, miben segíthetek. Wade először vissza akart tartani, ám utána arckifejezésemet látva meggondolta magát.
- Jó napot! Miben segíthetek? – Léptem a férfi elé. Kalapját annyira a fejébe húzta, hogy az egész arcát eltakarta, így azt sem tudtam megállapítani, ismerem-e.
- Jó napot! – Sokáig állt szótlanul. Először azt hittem valami probléma van, ám akkor megszólalt. - Ezekre a könyvekre lenne szükségem. – Halászott végül elő a zsebéből egy cetlit, amire vagy húsz könyv címe volt felírva.
Elvettem tőle a listát, majd a pult mögé mentem, ahol kikerestem a helyét a könyveknek. Ugyan más esetben egyszerűbb lett volna elsétálni, és az ábécé szerint megkeresni őket, azonban a bolt átrendezés alatt volt, és semmi nem sem volt az eredeti helyén. Eközben Wade kíváncsi pillantásokkal fürkészte, mit csinálok éppen.
- Parancsoljon! – Tettem le az asztalra, azokat a könyveket, amiket a férfi kért. Ő gyorsan fizetett, majd még gyorsabban távozott. Megkérdeztem, nem kell-e segíteni a könyvek cipelésében, ám ő valamit dörmögve elhárította a kérdésemet.
- Azt hiszem, egész jó vagy. – Könyökölt a pultra velem szemben Wade.
- Ennek örülök. – Mosolyodtam el, miközben egy újabb férfi lépett be az ajtón. Már elindultam felé, amikor észrevettem, hogy édesapám az. – Szia!
- Sziasztok! – Köszönt megölelve. – Alec mesélte, hogy itt fogsz dolgozni. Pont erre van dolgom, és gondoltam, benézek… Hogy megy?
- Kitűnően. – Válaszolt helyettem Wade.
- Este vacsorázhatnánk együtt, és akkor mesélhetnél. Itt várlak, mikor végzel. Mit szólsz? – Kíváncsiskodott apu.
- Jó ötlet. – Bólintottam. – De akkor szólnom kell Jace-nek, hogy ne jöjjön értem…
Alighogy apu távozott, én pedig beszéltem Jace-szel, gyakorlatilag elkezdtek özönleni az emberek. Sokan csak nézelődtek, ám sokan konkrét könyveket kerestek, amiben segítenem kellett. Délelőtt el sem tudtam képzelni, miért kell Wade-nek segítség, amikor nincsenek valami sokan, viszont most megértettem.
Este valamivel később zártunk, mert még akkor is rengetegen voltak a boltban. Amikor a kabátomat húztam fel, Wade kissé álmosan közeledett felém, majd jó éjszakát kívánva búcsúztunk el egymástól.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szerintem teljesen nyugis részeket élünk, túl nagy fordulatok most nincsenek. Ha nem tudnám, hogy a 100. fejezetben csattanót tervezel, valószínűleg arra gyanakodnék, hogy a történet szép lassan elcsitul és befejezed a kaotikus helyzetben. De nem, szóval már nagyon várom azt a híres neves 100 - előtti 99.-et ;)
    Love.Gabriella.Fisher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Hát, megeshet, hogy tényleg nyugisak a részek... :D De nem is véletlenül... :D

      Törlés