2012. szeptember 12., szerda

Chapter 93rd - The strenght



Mielőtt apa belekezdett a történetbe, ő is gyorsan átfutotta az egész mappa tartalmát, ami véleményem szerint szándékosan volt hiányos. Bizony, hiányos. Nekem hiányzott belőle a válasz rengeteg kérdésemre.
Francis azt mondta, tudja ki erőszakolt meg, ám erről említést sem tett a feljegyzések között. Miért? És miért nem írt a tervéről sem? Miért kellek neki? És miért van még Jace-re és Alec-re is szüksége? És mi van a gyűrűkkel? Erre már egy jó ideje nem kaptam választ…
- Mayka… - Dőlt előre apu, mire Alec is megfordult, és leült velünk szembe az egyik fotelbe. – Amikor megszülettél, még nem tudtunk semmit sem Alec-ről. Dorine-nal azóta nem találkoztam, hogy szakítottam vele, és akkor sem mondta meg, hogy terhes… Én egy ősi családból származok, ami már évezredek óta „hatalmon van” úgymond. Amit mi csak Erőnek hívunk, azt én a véremben hordozom, és a születendő gyermekeim is öröklik. Sokan csak bizonyos szertartások után kaphatják meg az Erőt. De valaki belepiszkált az agyamba, így ti sokkal több és hatalmasabb Erőt kaptatok, mint szabadott volna. A Tanács ezért úgy döntött, jobb, ha nem együtt kell felnőnötök. Távol kellett volna tartanom titeket egymástól, de édesanyád ezzel nem törődött, és elment, mielőtt beszélhettem volna vele.
- De miért kellett őket távol tartani egymástól? – Vágott a szavába Jace.
- Mert ha valaki kényszeríti őket, akkor „önszántukból” átadhatják neki az erejüket. Ez pedig fájdalmas, és sok esetben halálos. Az illető, aki megkapja az erejüket, pedig olyan hatalomra tesz szert, hogy bármit megtehet. Legyőzhetetlenné válik. – Szívta be élesen a levegőt apa.
- És Jace? – Érdeklődtem az utolsó sorra utalva. – Ő miért kell Francis-nak?
- Ismertem Jace szüleit. Az édesapja volt az egyik legjobb barátom. – Jace szeme elkerekedett, apa pedig bocsánatkérően nézett rá. – Sajnálom, hogy eddig nem mondtam, de biztos akartam lenni benne, hogy így van.
- Ismerted az apámat? – Kérdezte halkan Jace.
- Igen. – Felelte apa. – Jordan Wyle-nak hívták. Ő is egy ősi családból származott, és az Erőt ő is a vérében hordozta már, így te örökölted tőle. Ezért Francis-nak rád is szüksége van…
- És a gyűrűk? – Szólalt meg Alec, aki eddig annyira csendben volt, szinte el is felejtettem, hogy itt van. – Azok miért kellenek?
- Francis-nál van két ugyanolyan gyűrű, mint ami Mayka-nak és Jace-nek is van. Az egyiket neked tartogatja, Alec, a másikat magának. Ha mindhármatokat elkapja, és rajtatok lesz a gyűrű, akkor már csak pár varázsigeszerűségre van szüksége meg egy tőrre, és övé az Erőtök. Nem fogjátok tudni megakadályozni. Lehet, bele is haltok…
- De akkor miért akart megölni engem? – Tette fel a kérdést Jace.
- Mert nélküled is hatalmas lesz. És mert tisztában volt vele, hogy úgyis megmentenek. Direkt hagyta megtalálható helyen az ellenszert is, amit Alec adott be neked… - Vett egy mély levegőt, majd kibökte a lényeget. – Szóval lényegében veszélyben vagytok. Igen nagyban…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése