2012. október 9., kedd

Chapter 107th - Where's Jace?



Egy-két óra elteltével ismét Alec jelent meg az ajtóban. Jace-t azóta sem láttam, hogy Wade elvitte innen, így most egyből Alec-nek ugrottam.
- Mi van Jace-szel? – Kérdeztem olyan hangon, amitől Alec hátrahőkölt, és felemelte a kezeit. Egyikben egy tőrt tartott.
- Jace jól van. Nincsen semmi baja, csak Francis megtiltotta, hogy együtt legyetek, mert a végén még meg tudtok szökni… - Magyarázta, majd felém nyújtotta a tőrt. Elsőre elugrottam, mert azt hittem, meg akar vágni vele. Azonban amikor grimaszolva nézett rám, felfogtam, azt akarja, vegyem el tőle. Csakhogy én nem mozdultam… - Mayka, ez a legtöbb, amit tehetek…
Mivel továbbra sem mentem hozzá közelebb, óvatosan megfogta a karomat, közelebb húzott magához, a tőrt a nadrágom övébe csúsztatta, és rátűrte a felsőmet.
- Ha ügyes vagy, nem veszi észre, és meg tudtok szökni. – Mondta komoly arccal, majd a hátam mögé csavarta a kezemet, amitől én fájdalmamban felkiáltottam. – Elnézést! Nem akartam… - Súgta a fülembe, majd maga előtt tolva indultunk el.
- Hova viszel? – Faggattam.
- Lassan lemegy a Nap, és Francis most akar végezni veletek… - Válaszolta. A szívem a torkomban dobogott, míg végigsétáltunk a sötét folyosókon.

Francis egy elég réginek látszó épületben várt minket, ami belülről kevésbé tűnt réginek. Fekete ruhákat viselt, így pedig még ijesztőbbnek tűnt. Kedves mosolya elárulta, hamarosan végem lesz. Térdeim remegtek, ahogy a dombtetőre felfelé vezető úton haladtunk.
Hideg volt odakint, hiszen már tél volt. A hó is térdig ért azokon a területeken, amiket nem jártak le. Alec egyik kezével végigsimított gerincem mentén, amitől csak még jobban kirázott a hideg.
- Jace hol van? – Tette fel a kérdést Alec Francis-nak, mikor mellé értünk.
- Őt Wade hozza. Már úton vannak ők is… - Francis megfogta az államat, és úgy fordította a fejemet, hogy kénytelen legyek a szemébe nézni. Hátam Alec mellkasának feszült, ahogy el akartam húzódni Francis-tól. – Ó, nyugodj meg! Senki nem fog bántani… Vagy mégis…?
Ezután ellökte az államat, így kis híján elestem a lendülettől. Szerencsére Alec megtartott, majd bevezetett a bent lévő, kör alakú terem közepére. A földön különböző mintákat láttam, ám fogalmam sem volt, mit jelentenek. A minták kisebb körökben voltak, és egy nagyobb kört alkottak. A középső körben – ahova Alec vezetett -, egy oltárszerűség volt helyezve. Arra ültetett fel.
- Mi ez az egész? – Kíváncsiskodtam.
- Francis meglehetősen furcsa teremtmény… - Vont vállat Alec. Alighogy kimondta, Wade és Jace lépett be az ajtón. Jace szürke szemeiben a felismerés tükröződött, amikor meglátott a terem közepén. Amikor kérdeztem volna valamit hátulról Francis megragadta a vállaimat, és fekvő helyzetbe nyomott le az oltárra, Jace ajkait pedig egy „Ne!” kiáltás hagyta el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése