2012. október 20., szombat

Chapter 117th - I decided



2 héttel később…

- Én ezt nem bírom tovább… - Panaszkodtam sírva Jordan-nek, amikor leült mellém a kanapéra. – Már vagy két hete nem láttam Jace-t… Mi van, ha valami baja esett?
- Tud vigyázni magára. – Bizonytalanul átkarolta a vállamat, hátha meg tud nyugtatni. – Hidd el, nem lesz semmi baja!
- De ha mégis? Ha mondjuk…
- Ne kezdj feltételezésekbe! – Vágott a szavamba. – Attól nem lesz jobb. Sőt… Csak még jobban felizgatod magad.
- Akkor mégis mit csinálhatnék? – Kérdésemre épp válaszolt volna, amikor valaki megköszörülte a torkát a nappali ajtajában. Felé fordultam, és megláttam Alec-et, aki sajnálkozva nézett rám. Mellette Jace állt. Meglehetősen rosszul nézett ki. Haja kócos volt, szemei alatt sötét karikák díszelegtek, varázslatosan kék pillantását pedig a földre szegezte.
Én egyből odafutottam hozzá, és erősen öleltem magamhoz, miközben tovább zokogtam. Jace először csak állt egyhelyben semmit sem reagálva, ám utána ő is szorosan fonta körém karjait, miközben arcát a nyakamba temette.
- Hülye voltam... – Nyögte. – Legyen, ahogy te akarod… Ha nem szeretnéd, nem kell megtartanod a babát… - Hangján éreztem, mennyire nehezére esik kimondani ezeket a szavakat. Ráadásul nekem nem tetszett, amit mondott, ugyanis…
Ugyanis én meggondoltam magam. Az elmúlt két hétben alaposan átgondoltam mindent. Többször is átrágtam magam a lehetőségeimen. Valahogy a legtöbbször arra jutottam, nem tehetem ezt. Adnom kell neki egy esélyt… És az sem működik, hogy csak én rajtam álljon ez a döntés. Figyelembe kellett vennem, Jace mit akar. Szóval meg kell tartanom.
- Jace… - Haraptam az ajkamba. – Nem! Végiggondoltam, és szeretném megtartani.
- Tényleg? – Élénkült fel Jace, majd még szorosabbra fonta körülöttem a karjait.
- Megfojtasz, Jace… - Nyögtem alig kapva levegőt.
- Sajnálom. – Enyhítet a szorításán, miközben boldogan csillogó szemeivel az enyémbe nézett. – És tényleg komolyan is gondolod? Biztosan ezt akarod?
- Igen. – Feleltem. – Azt hiszem, jól átgondoltam, és jól döntöttem.
Jace ajkait az enyémre szorította, miközben Alec a hátunk mögött azt mondta Jordan-nek, hogy milyen nyálas… Erre Jordan csak felnevetett.
Miután Jace kissé hátrébb húzódott, valaki kopogott a bejárati ajtón. Kezét továbbra is a derekamon tartva, kinyitotta az ajtót, ahol Sam állt, mellette pedig anyu. Mint kiderült, anyu azért jött vissza, mert rájött, hibázott, amikor elment.

2 megjegyzés:

  1. Szia Petra!
    Kimaradoztam, akár egy kezelhetetlen tinédzser. De most itt vagyok, szóval illik kielégítő kommentet hagynom, ennyi némaság után.
    Elolvastam az utolsó három fejezetet, és igazából nehéz véleményt formálnom. Az első érthető volt és teljességgel logikus, ami miatt elég egyszerű is egyben. Persze az tetszett, hiszen szükségesek ezek. A másodikat pillanatok alatt sikerült magamba falni, hiszen érdekes volt. Magam előtt láttam a pillanatot, és az egész jelenetet. Jace-nek igaza volt, elég önző dolog volt Mayka-tól ez az egész, valahol mégis megértem. Hiszen ő még nagyon fiatal... Hogy jól döntött-e? Ez kérdéses.
    Persze, persze: Happy End. Bár egy kicsit elkanyarodtál a fő száltól, és úgy érzem, hogy egy utólag kitalált elemmel zártad ezt az egészet - gyermek/terhesség. Természetesen szép szimbólum, és érthető is, miért ezt választottad.
    Teljesen eltűnt az angyal vonal, ami nagy hiányossága az egésznek, hiszen régen még ezzel keltettél izgalmat. De azt a nagy várakozást végül nem jutalmaztad meg. Elvileg Jace mindent tud erről, mégsem beszélt róla. A szereplőnek hol van ereje hol nincs - valljuk be, ezzel nem foglalkoztál annyit.
    Azonban sikerült A-ból B pontba eljutni, ami nagy öröm. Izgalmasan vezettél minket végig ezen a történeten, egy percet sem unatkoztam nálad :) Imádtam az egészet, efelől semmi kétség. Korodhoz mérten szerintem fantasztikus, amit elénk raktál, amivel szórakoztattál minket. Gratulálok az egészhez.

    Várom az Epilógust, már komolyan nagyon kíváncsi vagyok!
    Love.Ella.Fisher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Tényleg elég kielégítő volt ez a komment... :D
      És annyira köszönöm, hogy írtál... El sem hiszed, mennyit jelentett nekem, hogy végig olvastad a történetet. :) Nagyon boldog vagyok! :)

      És tudod, mindenben egyet értek azzal, amit írtál. Bevallom, egy-két dolog nekem is feltűnt ezek közül... Tegnap este... :D
      De úgy voltam vele, hogy nem igazán kellene többet beleírni... Vagy ha mégis, akkor esetleg egy következő részbe... :)

      Pár perc, és már hozom is az Epilóg-ot. Jó olvasást!
      És szép napot! :D

      Törlés