2012. október 18., csütörtök

Chapter 115th - It's my fault...



- Ugyan Alec! – Csóválta a fejét Zack, miközben egyik keze szorosan markolta a torkomat. – Te sem szeretnéd, hogy Mayka-nak baja essen, nem igaz?
- Nem, de… - Rázta meg a fejét Alec, ám Zack közbeszólt.
- Nem? Akkor mi lenne, ha most szépen elmennétek mindketten? – Zack rám sandított, ugyanis elkezdtem kapálózni, mert nem kaptam levegőt. Ahogy Alec egy lépést tett felénk, Zack a hátamat még jobban nekinyomta a falnak, és még erőseben szorította a torkomat.
- Alec! – Nyögtem. – Hallgass rá!
- Jól van. – Sóhajtotta Alec. Zack felém fordult, így Alec kapott az alkalmon. Hátulról támadta meg Zack-et. Én ijedtemben a földre estem, majd gyorsan összeszedtem magam.
Felkaptam egy súlyosnak látszó tárgyat a szekrényről. Mivel Alec és Zack a földön fekve birkóztak, és Zack volt fölül, így teljes erőmből lesújtottam a fejére azzal a tárggyal. Zack ájultan gurult le Alec-ről, így a sötét hajú fiú egyből felpattant.
- Köszönöm. – Alec homlokon csókolt, majd Tina mellé lépett, aki úgy nézett ki, mintha aludna. Óvatosan felemelte a lányt az ágyról, és ezután megindultunk az ajtó felé, otthagyva az ájult Zack-et a szobában.
Amikor kiléptünk a lépcsőház ajtaján, Lisa és apu akkor parkolt le a ház előtt a kocsival. Lisa döbbenten pislogott, apu arcáról pedig sütött, érti, miről van szó.
Ezután Tinát kórházba vittük. Amíg az orvos megvizsgálta, Alec és Lisa tisztázták, mi is folyik itt valójában… Mint kiderült, Lisát és a többi lányt valóban Zack bántotta, Alec pedig csak egy amolyan alibiszerűség volt Zack-nek. Lisa először nem akart hinni neki, így Alec még hosszabb magyarázatokba kezdett. Talán negyed óra telhetett el, mikor Lisa már hitt Alec-nek, és amikor kijött az orvos a vizsgálóból.
- A lányt megerőszakolták. – Mondta az orvos. Alec arca teljesen elfehéredett, és úgy nézett ki, mintha mindjárt összeesne. Mellé léptem, és megszorítottam az egyik kezét. Az orvos még mondott pár dolgot, amire én annyira már nem figyeltem oda, majd elment.
- És ha belegondolok, hogy nemrég én is ezt tettem veled… - Súgta szinte sírva.
- Ez most nem fontos. – Ráztam meg a fejem. – Inkább menj be Tinához… - Lökdöstem befelé az ajtón. – Örülni fog, ha meglát…
- Biztos? – Nézett rám kétségbeesve. – Elvégre az én hibám, ami történt…
- Biztos. – Ültettem le határozottan az egyik székre, ami Tina ágya mellett állt.
- Oké. És köszönöm. Ha nem szólsz, bele sem gondolok, mi lehet Tinával… - Ezután otthagytam őket a kórházban. Hazavittük Lisát, majd apu és én elindultunk Jace-hez.
Egyszerűen fogalmam sem volt, mit kéne mondanom neki, vagy hogyan közöljem vele a dolgokat… Olyan hihetetlen volt ez az egész… Otthon Jace és Jordan a nappaliban ülve vártak ránk. Mély levegőt vettem, és úgy ültem le Jace mellé, míg Jordan és apu átmentek egy másik szobába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése