2012. október 11., csütörtök

Chapter 109th - Here's the help...



Már csak félig voltam magamnál, amikor Francis ismét abbahagyta az olvasást. Egész testemben vonaglottam, mikor Francis egyik kezét a bal karomon lévő sebre tapasztotta, és ettől elernyedt testem.
Fejemet oldalra billentettem, így láthattam Jace-t. Ajkaim elnyíltak. Megpróbáltam kimondani, hogy szeretem, de nem ment. Egy hang sem hagyta el a számat. Egyenesen Jace szürke szemeibe bámultam, amiken látszott, Jace szemei egészen eddig könnyeztek. Reménykedve nézett rám, ám én lehunytam a szememet.
Ha tehettem volna, elmerültem volna a sötétségben, azonban Francis ismét magamhoz térített, amikor szintén a bal tenyeremet is felhasította a tőrrel. Mellkasom megemelkedett, majd újra tehetetlenül feküdtem az oltáron.
- Remélem, megtanultad, velem nem jó újat húzni… - Köpte a szavakat Francis.
Megfogta az államat, és maga felé fordította a fejemet. Le lehetett olvasni róla, mennyire várta már ezt a pillanatot. Elvigyorodott, amitől nekem még a hátamon is felállt a szőr.
- Már nem kell túl sok… - Motyogta áhítattal. Ekkor Alec-re nézett. – Alec, pár perc, és te is munkához láthatsz… Miután megkaptad Jace erejét, legyőzhetetlenek leszünk…
Az ereimben meghűlt a vér. Gondolhattam volna erre. Miért nem jutott ez előbb az szembe? Pedig milyen nyilvánvaló volt, nem? Ha Alec Francis bűntársa, akkor persze, hogy ő kapja Jace erejét… Hogy lehettem ekkora marha? Csak néha kéne gondolkoznom…
A következő pillanatban kivágódott az ajtó, és hideg szél fújt be rajta. Francis élesen szívta be a levegőt a döbbenettől. Arra akartam nézni, csakhogy nem volt hozzá elég erőm. Vajon ki jöhetett, hogy Francis ennyire meglepődött.
- Te hogy kerülsz ide? – Kérdezte Francis. – Azt hittem, meghaltál…
- Azt hitted, el tudsz intézni? Ne is reménykedj! Egyelőre még erősebb vagyok nálad, úgyhogy bármikor nagyon szívesen végzek veled… - Hallottam egy számomra idegen hangot. Viszont volt a hangjában valami, ami ismerős volt. Hasonlót már hallottam…
- Hah! – Horkant fel mellettem Francis. – Csak néhány perc, és azért fogsz könyörögni, hogy bár meghaltál volna sok-sok évvel ezelőtt…
- Azt te csak hiszed! Az a pár perc nekem pont elég lesz… És ha valami csoda folytán nyerek, megpróbálok helyrehozni mindent, amit elszúrtam az életemben… - A hangjából olyan erő áradt, amilyet még szinte soha nem hallottam. Valahogy ebből sikerült annyi erőt merítenem, hogy felé fordítsam a fejem. Azonban a világ teljesen szétesett körülöttem, mikor ránéztem volna.
- Egyedül soha nem győzöl le! – Hallottam a mellettem elhaladó férfi hangját.
- Van segítségem, ha tényleg nem menne. – Felelte magabiztosan az idegen. – Constantine is eljött a lányáért… Nem hagyjuk, hogy megöld! – Ezután egy nagy csattanást halottam, azonban én csak arra tudtam gondolni, hogy az apám itt van, és akkor nem lehet már semmi baj. Ezzel a tudattal sikerült végül elmerülnöm a sötétségben.

2 megjegyzés:

  1. Szia Petra!
    Új szereplő? A történet legvégén? Ezzel nem igazán értek egyet, valahogy kicsit erőltetett - csakhogy életben maradhasson a szereplő, hoztunk egy hőst. Bár lehet, hogy utólag megmagyarázod, hogy ki is ő valójában... Remélem, az utóbbi fog történni. Ha nem, persze belenyugszok.
    A következő a 110. fejezet, rohamosan kezdünk kifutni. Kíváncsi vagyok, hogy végül hogyan is oldottad meg a végét :) Várom a folytatást.
    Love.Ella.Fisher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nos, igen. A 110. fejezetben meg fogjuk tudni, ki is ő... :D

      És előreláthatóan 130 fejezet lesz. Valahogy mindig gyarapszik, amikor újra és újra átgondolom, mit akarok leírni... ;)

      Köszönöm, hogy írtál. Szép napot! :D

      Törlés