2012. október 21., vasárnap

Köszönöm!

Sziasztok!

Nos, a történetnek vége, én pedig nagyon szeretném megköszönni mindenkinek a türelmet, hogy végigolvasta. Különösen Gabriella Fisher-nek, aki végig kommentelt, és így elég lelket öntött belém, hogy befejezzem ezt a történetet. :D Hálás vagyok neki.

Úgyhogy hoztam egy kis "meglepetés"-félét nektek...
Én nem tudtam dönteni, hogy melyik a jobb, szóval majd ti döntötök... ;)





















Kellemes estét mindenkinek!

PS: Jelenlegi állás szerint a következő két hétben valamikor el fogok kezdeni egy újabb történetet... Majd meglátjuk, mi lesz belőle... ;)

PPS: Jah, és ha bármilyen kérdésed van, akkor nyugodtan írj chat-be, vagy ennek a bejegyzésnek az aljára. Ha tudok, akkor ígérem, válaszolok rá. ;)

4 megjegyzés:

  1. Szia Petrus!
    Hát nagyon örülök, hogy inspirálhattalak - igazi kitüntetés ez nekem. :) Nincs mit megköszönnöd, én szeretném megköszönni neked, hogy elolvashattam ezt a "kis" történetet. Szerintem fantasztikus volt, már az első olvasásra sikerült a karfához bilincselnie. Egyből elolvastam az akkori 30-40 fejezetet. Ez a lelkesedés egészen a végéig kitartott, szóval minden gratulációm a tied!
    Love.Ella.Fisher

    VálaszTörlés
  2. szia!
    Kár azért hogy vége lett,de kíváncsi vagyok az új történetedre is.
    A Time has come-ot, meg Demon's kisses -t nem fogod már folytatni amúgy?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nos, az a helyzet, hogy a "Time has Come"-on egy héten belül egy amolyan 'gyors zárás' lesz. Még egy fejezet, és vége.

      A "Demon's kisses"-en pedig pár napon belül érkezik a következő rész, mert mostanában nagyon kevés időm volt.

      Úgyhogy tényleg hamarosan érkeznek a következő részek... :D

      Szép estét! :D

      Törlés