2012. október 15., hétfő

Chapter 112th - What do you think?



Tina jött be a nappali ajtaján, miután végül Jordan ajtót nyitott. Mindannyian meglepődtünk, hiszen ő nemrég Dorine-nal együtt eltűnt. Kértük, mesélje el, mi történt, ám ő nem volt hajlandó egy szót sem szólni. Csak annyit tudtunk kiszedni belőle, hogy az édesanyja ezúttal nélküle ment tovább arra, amerre tartott.
Ezután ő is próbált kiszedni belőlünk, mi történt azóta, hogy nem találkoztunk. Végül csak azt mondtuk el, mit tett Francis, és hogy már halott. Tina egyáltalán nem sajnálta…
Nagyon meglepődött, amikor közöltük vele, Jordan Jace apja. Ugyan szerinte is nagyon hasonlítottak egymásra, elsőre neki sem esett le, hogy ez a férfi itt valóban Jace édesapja.
Talán dél múlhatott, amikor Tina barátja, Zack is kopogott az ajtón. Tináért jött, mert szerettek volna moziba menni. Miután távoztak, Jordan és apu a konyha felé vették az irányt, hogy készítsenek valamit ebédre. Mivel a hűtő gyakorlatilag üres volt, a rendelés mellett döntöttünk. Nem kellett sokat várni, mire megérkezett a pizza.
- Gyere! – Fogta meg Jace a kezem. Ahogy a szemébe néztem, csak nem hagyott nyugodni a kérdés, miért ilyen szürke... Azonban mikor feltettem volna egy kérdést, minden elkezdett forogni körülöttem, én pedig elájultam.

- Mi történt? – Kérdeztem magamhoz térve. Ismét a kanapén feküdtem, Jace pedig aggódva nézett rám, mellettem ülve.
- Elájultál… - Simított végig egyik kezével az arcomon. – Mióta nem ettél?
- Három napja? – Próbáltam megsaccolni.
- Tudod, Jace, én még mindig más véleményen vagyok… - Állt meg az ajtóban Jace édesapja, Jordan. Kérdőn néztem rá, ám ő továbbra is csak fiát nézte.
- Miből gondolod, hogy nem tévedsz? – Jace hangja alig észrevehetően megemelkedett, tartása pedig megfeszült. Arcán látszott, kétségbe van esve.
- Mint említettem, elvégeztem az orvosit… Ráadásul Constantine is egyet ért velem.
- Öhm… Valaki engem is beavatna? – Tettem fel a kérdést felülve. – Egy szót sem értek.
Ekkor hirtelen csend állt be körülöttünk. Tapintható volt a feszültség. Szerettem volna megtudni, miről maradtam le, viszont senki nem volt hajlandó egy szót sem szólni.
Vajon mi lehet az, amit titkolniuk kéne előlem? Jordan szólásra nyitotta a száját, ám Jace megrázta a fejét, így becsukta. Végül apu is csatlakozott hozzánk. Megkerülte Jordan-t, majd leült az egyik fotelbe.
- Apa, mi folyik itt? – Tettem fel neki is a kérdést.
- Mayka, szerintem te… - Kezdett bele Jordan. – Te terhes vagy.

2 megjegyzés:

  1. Hello Petra!
    Oh My God ***** :D
    Hogy terhes? Na de várjunk csak, kitől? Na nem, na nem... Hát erre aztán tényleg nem számítottam. Most nagyon felkeltetted az érdeklődésemet. Komolyan lövésem sincsen, vajon kitől lehet. Persze örülnék, hogyha Jace lenne a szerencsés, de... Volt itt már minden, és... Hát el vagyok tévedve, komolyan.
    Siess a következővel, drága :)
    Love.Ella.Fisher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      El sem hiszed, mennyire örülök most... ;)
      Először arra gondoltam, talán túl egyértelmű lesz, kitől lehet terhes, de most már rájöttem, nem... :D

      Holnap jön a folytatás!

      Szép estét! :D

      Törlés