2012. október 19., péntek

Chapter 116th - I will come...



- Tessék? – Kérdezte döbbenten Jace, miután elmondtam neki, hogy terhes vagyok. – Ez olyan… Olyan fantasztikus! – Ölelt magához.
- De Jace… - Kezdtem ellenkezni. Szürke szemeiben láttam, mennyire örül, így csak még jobban nehezemre esett elmondanom neki, nem szeretném megtartani.
 - Mi a baj? Valami gond van? – Nézett rám aggódva. Én majdnem elsírtam magam a karjai közt. Előre féltem, mennyire dühös lesz majd rám…
- Igen. – Nyögtem ki végül. – Tudod, Jace… Igazság szerint… - Kerestem a megfelelő szavakat, de hamar rá kellett jönnöm, nincsenek ilyenek. Elvégre mi lenne a legjobb? Sehogy nem tudnám úgy közölni vele, hogy ne bántsam meg…
Eközben Jace csendben ült mellettem, és várta, hogy befejezzem a mondatot, amire képtelen voltam. Sok idő telhetett így el, amikor végre rászántam magam, kimondom.
- Jace, én nem akarom ezt a gyereket. – Vallottam be szemlesütve, mert féltem a szemébe nézni. – Én még nem szeretnék… - Ekkor már tényleg nem bírtam tovább, és sírni kezdtem.
A levegő érezhetően megfagyott kettőnk között. Jace teste megmerevedett, és értetlenül bámult rám.
- Ezt hogy érted? – Kérdezte végül meleg kezeivel megfogva az én hideg kezeimet.
- Úgy, ahogy mondom. – Sírtam továbbra is. – Nem akarom megtartani.
- De miért nem? – Csak úgy sütött a hangjából, mennyire csalódott. Tisztában voltam vele, minden könnyebb lenne, ha ugyanaz lenne az álláspontunk, ám ez nem volt lehetséges.
- Nem menne… - Ráztam meg a fejem. – Nem érzem, hogy felkészültem volna erre…
Jace sokáig nem szólt, majd mély levegőt véve felkelt, és az ablakhoz sétált. Ugyan próbáltam rávenni magam, hogy mondjak valamit, de erre teljességgel képtelen voltam.
- És egyáltalán nem vagyok biztos benne, hogy ez lenne a helyes döntés. Nem hiszem, hogy valami jó szülő lennék... – Folytattam, mikor már tényleg nem bírtam tovább a kínos hallgatást.
- Én is itt lennék. – Felelte csendesen, még mindig az ablak felé fordulva. – Fogalmam sincs, milyen lenne, de hidd el, én szeretném!
- Viszont én nem! – Nyögtem ki.
- Van egy olyan érzésem, bármit mondhatok, te már döntöttél helyettem is… - Felelte, majd kiment a nappaliból. Én csak néztem az ajtót, ahol Jace eltűnt, majd pár perc múlva ismét megjelent, immár átöltözve melegebb ruhákba.
Kérdőn néztem rá, amikor lehajtott fejjel felhúzta kabátján a cipzárt. Hova akart menni ilyen időben? Vagy miért akart egyáltalán elmenni?
- Majd jövök valamikor… - Mondta, és már hallottam is az ajtó csapódását.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése