2012. október 14., vasárnap

Chapter 111th - Jordan



- Erre miért volt szükség? – Előzött meg apu a kérdéssel, mikor Jace felsegítette a férfit a földről, és előző viselkedésével ellentétben magához ölelte.
- Sajnálom, de muszáj volt… - Mondta Jace a férfinak.
- Megértem. – Felelte, mikor Jace elengedte, és visszaült mellém a földre.
- Mayka, ő itt az apám, Jordan Wyle. – Mutatott felé Jace. – Apa ő pedig Mayka Fray.
- Igen, tudom. – Mondtam felülve. – Le sem tagadhatnád… - Utaltam a kinézetükre. Ezen pedig mindenki nevetett.
- Hogy vagy, kislányom? – Ült le mellém apu. Bal karomról lassan elkezdte lefejteni a rajta lévő kötést.
- Kicsit jobban… De mi történt? – Érdeklődtem, mialatt apu megállapított, hogy a kötést még egy ideig a karomon kell hagyni.
- Francis belekezdett a „szertartásba”, én pedig tehetetlen voltam… - Kezdett bele Jace sajnálkozva. Az édesapja eközben leült mellé. – Szerettem volna megállítani, de Wade és Alec nem engedték… Azután pedig Francis már majdnem megkapta az Erődet, amikor Constantine és apa megérkeztek. Ők megölték Francis-t…
- És mi lett Alec-kel? – Fogtam meg Jace kezét. – És Wade-del?
- Wade megadta magát, azt mondva, őt is kényszerítették. Alec pedig… Nos, ő személyesen szeretne beszélni veled… Azt mondta, csak akkor, ha te is akarod, mert tisztában van vele, mennyi rosszat tett már neked… - Ekkor értetlenül nézett rám Jace. – És bevallom, én nem értem, mire gondolt…
- Én igen, Jace, én igen… - Elgondolkoztam, vajon bölcs döntés-e, elmondani neki, mi történt. Végül arra jutottam, előbb-utóbb ő is megtudná. – Ígérd meg, hogy nem akadsz ki, ha elmondom!
- Megígérem. – Szürke pillantását mélyen az enyémbe fúrta. Egyikünket sem érdekeltek az apáink…
- Szóval… Alec elmondta, hogy ő… Ő erőszakolt meg néhány hete… - Nyögtem ki.
- A féltestvéred? – Esett le Jace álla, mire bólintottam. Ez észrevehetően apát és Jordan-t is meglepte, ám egy szót sem szóltak. – Kitekerem a nyakát, esküszöm… - Fogadkozott Jace.
- Ne! – Kértem rémülten, mire csak még jobban meglepődött. – Kérlek, ne! A kedvemért…
- Oké. – Egyezett bele párpercnyi hallgatás után. – Nem tudom, miért véded, de megbízom benned. – Kezemet szájához húzta, majd megcsókolta.
A következő pillanatban kopogtak, én pedig felkeltem, hogy megnézzem, ki az. A többiek egyből vissza akartak tartani, ám én hajthatatlan voltam. Azonban pár lépés után elvesztettem az egyensúlyomat.
- Mayka! – Kapott utánam Jace, majd visszahúzott a kanapéra.

2 megjegyzés:

  1. Hello, Petra!
    Kicsit furcsállom, hogy Mayka végig"aludta" - azaz eszméletlen volt - a fő akció ideje alatt. Meghalt Francis, és mi erről egy mellékes hírként értesülünk? Teljesen logikus, félre ne értsd, mindössze érdekesnek tartom :D Olyan, puff neki - hangulatrombolás.
    111. fejezet, gondoltad volna, hogy ilyen messzire fűzöd a kis történetedet? Én örülök neki, hogy így lett. Szerintem megérte megírni, mert nem egyszer bizonyítottad a történet folyamán, hogy van érzéked és tehetséged az íráshoz/történetvezetéshez.
    Kíváncsi vagyok a végére, szóval siess a következővel ^^
    Love.Ella.Fisher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :D

      Igazából amikor elkezdtem, még abban is kételkedtem, hogy lesz 50. fejezet, vagy egyáltalán vége... Féltem, úgy járok, hogy elkezdem, de befejezni már nem fogom, mert pl. nincs ihlet...
      De amikor ma reggel megírtam a gépemen a legvégét... Még mindig nem hiszem el... :O

      Nagyon köszönöm, hogy írtál. :D

      Szép napot! :D

      Törlés