2012. október 21., vasárnap

Epilogue



Anyu nem tudott megszólalni a döbbenettől, amit neki okoztam. Kezét a szája elé kapva próbálta nyugtatni magát. Apu eközben a hátát simogatta. Sam és Jordan az ajtóban állva beszélgettek valamiről azóta, hogy Alec elment.
- Hiszen olyan fiatal vagy még…! – Szólalt meg végül anya. Én kicsit jobban összehúztam magam Jace karjai közt, mert féltem a most következő fejmosástól. Azonban olyan dolog történt, amire nem számítottam. – Figyel, kislányom! Ha bármiben segítség kell, szólj! Én szívesen segítek neked.
- Akárcsak én. – Bólintott apu is.
- És rólam se feledkezzetek meg! – Kért minket Jordan.
- Öhm… - Még a szavam is elakadt. – Hát… Köszönöm. – Mosolyodtam el hitetlenkedve. Azt sejtettem, hogy apu és esetleg Jordan így fog reagálni, de anyura nem gondoltam volna.
Anyu előrehajolt, és megfogta az egyik kezemet. Elmosolyodott, miközben beszélt.
- Megértem, ha félsz. Emlékszem, milyen volt, amikor én voltam terhes veled. Nagyon féltem, de Constantine ott volt mellettem… Úgyhogy Jace… - Fordult a szőke fiú felé. Hangjába ezúttal némi fenyegetés is vegyült. – Ha meg mered bántani Mayka-t, vagy bármit teszel, amit nem kéne, akkor az én haragommal kell szembenézned. Világos?
- Világos. – Nyelt egyet Jace. Láttam rajta, kicsit valóban megijedt. Ezen pedig el kellett nevetnem magam.
- Akkor értjük egymást. – Bólintott anyu, majd hátradőlt.

- Nincs kedved sétálni egyet? – Kérdezte Jace már estefelé az ablaknál állva. A különböző színű fényektől Jace szeme aranyszínűnek, haja pedig vörösnek és zöldnek tűnt.
- Ilyen időben? – Borzongtam meg, ahogy a kinti hidegre és a hóesésre gondoltam. A fiú mellé léptem, és karjára simítottam a kezemet.
- Persze. – Csókolt homlokon. – Utána meg elmehetnénk vacsorázni valahová… - Javasolta.
- Rendben. – Egyeztem bele, mert be kellett vallanom, tetszett az ötlete.
Nem telt sok időbe, mire elkészültünk, és elbúcsúztunk a szüleinktől. Anyuék egész délután Jordan-t faggatták, pontosan mi is történt vele, így ő még mindig nem fejezte be a történetet. Látszott rajta, már nagyon szívesen abbahagyná mára…
Jace és én lassan, kézen fogva sétáltunk, miközben néha meg-megálltunk a különböző színű tűzijátékokat nézni, amiket már most elkezdtek fellőni az Újév ünneplésére.
- Annyira szeretlek, Jace! – Húztam közelebb magamhoz mosolyogva a szőkeséget.
- Én is téged. – Mormolta a számba csók közben. Most biztosan éreztem, soha nem fogom elveszíteni, és minden rendben lesz. Éreztem, Jace mellett mindig biztonságban leszek.

3 megjegyzés:

  1. Ez a tortenet most nagyon jol esett :-) bar furcsalltam egy kicsit a rovid fejezeteket, mert nem voltam hozzajuk szokva :-) ettol fuggetlenul nagyon tetszett:-) par nap alatt elolvastam az egeszet annyira nem tudtam betelni vele :) (es bocsanat az ekezet miatt, csak kulfoldon vagyok, meg tablageppel irok... Csak ezt muszaj volt leirnom, annyira tetszett :) ) szeretettel, egy epp erre barangolo latogato :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon szépen köszönöm, hogy írtál, és annyira örülök, hogy tetszett. :D
      A rövid fejezetekre pedig az a magyarázat, hogy sokszor nekem sincs mindenhol időm végigolvasni a hosszú fejezeteket, úgyhogy úgy gondoltam, lehet, rövidebbeket írok... :) Hátha ezzel mások dolgát is meg tudom könnyíteni kicsit... ;)

      További szép napot! :D
      tpr

      Törlés
  2. Hát igen, tényleg könnyebb így végül is, a suli miatt is, mivel az embereknek egyre kevesebb idejük van olvasni, vagy bármi mást csinálni... :-)
    (Közben megtaláltam az ékezetet is, testvéremnek hála. :D És közben a blogolást is elkezdtem, pontosabban újra kezdtem.:-) Én sajnos nem vagyok olyan kitartó, mint te és csak az ezredik próbálkozàsra sikerült végre befejeznem egy könyvet:-) Emiatt is kezdtem neki, mint egy "új" blogolós énem, és csak novellákat rakok fel. )
    Amúgy meg bárki, bármit is mondjon, ne hagyd abba az írást (bár gondolom nem akarod:) Azt szerintem nem is lehet abbahagyni vèglegesen... ) Nekem régebben is az volt a "vesztem" amiért abbahagytam, hogy túlságosan magába szippantott ez az egész, meg még most is nehéz ellenállni...
    Na de ebből nekem jó kis okoskodás lett, aztán ész meg sehol:-) Egyszerűen imádom, avagy imàdnám, ha sokan olvasnának, csak közben nem szabad elfelejteni, hogy mért is csinálom. :) Bár azt hiszem ezzel inkább magamat akarom meggyőzni,hátha ha leírom könnyebben fog menni. Úgyhogy bocsi:-) most már leállok:-)
    És neked is további szép napot :-)
    (Ezúttal névvel) yeoznob :)
    Kicsit szeretek sokat beszélni, aztán meg eltérek a témától, úgyhogy tényleg bocsi :|:-)

    VálaszTörlés