2012. október 10., szerda

Chapter 108th - Is this the end?



Francis a karjaimat és a lábaimat is valamivel az oltárhoz kötötte. Hiába forogtam jobbra-balra, túl erősen voltak a kezemre kötözve… A terem egyik végében Alec és Wade két oldalról fogták le Jace-t, nehogy hozzám tudjon szaladni. Francis egy ezüstszínű tőrt tartott az egyik kezében, míg a másikban egy vastag könyvet. Végül megtalálta, amit keresett, és az oldalam mellé dobta a súlyos tárgyat.
- Hm… - Tűnődött el, majd kezét az oldalamra csúsztatta, és elvette azt a tőrt, amit Alec tett oda egy-két órával ezelőtt. – Azt hiszem erre nem lesz szükséged… - Azzal Wade felé dobta a fegyvert, aki szemmel láthatóan minden probléma nélkül elkapta azt.
- Kezdhetjük! – Ugyan Alec megpróbált halkan beszélni, a terem visszhangos volt, és minden egyes szavát visszaverték a falak. Ekkor Francis az egyik ablak felé nézett, ahol már csak néhány halványabb fénysugár szökött be.
- Még nem teljesen… - Rázta meg Francis a fejét. Benyúlt egyik zsebébe, ahonnan egy kis, ezüstösen csillogó tárgyat vett elő, majd magához intette Alec-et. Mikor a fiú kezébe adta, akkor láttam egy ugyanolyan gyűrű az, amilyen Jace-nek is és nekem is van. – Most már igen…
Mutatóujját végighúzta a könyv lapján, miközben olvasni kezdett. Egy számomra teljesen ismeretlen nyelven beszélt, így egy szót sem értettem belőle. Mire a negyedik sor végére ért, már teljesen besötétedett, én pedig csak egy elfojtott kiáltást hallottam, ami nagy valószínűséggel Jace-től származott.
Francis egy pillanatra sem állt meg a szöveg olvasásával. Fél perc elteltével már zúgott a fejem, és a világ is fogott körülöttem. Fogalmam sem volt, mi történik éppen. Csak Francis hangját hallottam, és a saját nyögéseimet.
Éreztem, ahogy a testem egyszer megvonaglik, egyszer pedig teljesen elernyed. Nem tudtam ellene mit tenni. Ez a valami sokkal erősebb volt nálam. A színek elmosódtak körülöttem, mintha egy tornádó belsejében lettünk volna. Lehunytam a szemem, ám ugyanabban a pillanatban ki is nyitottam, mert a tőr, ami Francis-nál volt, belevágott a bal karomba. Felüvöltöttem a fájdalomtól, és megkíséreltem elszakítani magam a hideg kőlaptól. Ám nem volt hozzá elég erőm.
Ekkor Francis abbahagyta az olvasást, és lapozott egyet, mialatt kérdőn nézett rám.
- Átadod az Erődet? – Hangjából ki lehetett olvasni, szeretné is, meg nem is. Örülne, ha szó nélkül belemennék, azonban annak még jobban, ha tovább kínozhatna.
- Soha! – Üvöltöttem zihálva.
- Ebben az esetben folytathatjuk… - Felelte önelégülten, és tovább olvasott az idegen nyelvű szövegből.
Úgy éreztem, mintha villámok cikáztak volna keresztbe-kasul a testemben. A fájdalom egyre elviselhetetlenebb lett, én pedig éreztem, hamarosan tényleg vége. Legbelül tudtam, a végén Francis fog győzni, én pedig veszteni, mert ez egy olyan megmagyarázhatatlan erő volt, ami ellen nem voltam képes felvenni a harcot.
Lehet, Francis tényleg legyőzött? Végleg?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése