2012. október 12., péntek

Chapter 110th - Father of Jace



- Mayka, térj magadhoz! Hallasz? – Rázta valaki a vállamat. – Kérlek!
Nagy nehezen nyitottam ki a szememet, miközben a férfi eloldozta a lábaimon és a karjaimon a kötéseket. Először nem tudatosult bennem, hogy ki az a szőke hajú, még mindig szürke szemű fiú. Azután még jobban magamhoz tértem…
- Jace… - Suttogtam a fiú nevét.
- Ó, Mayka! – Ajkai az enyémhez simultak, és gyengéden, ugyanakkor szenvedélyesen és követelőzően megcsókolt. – Hogy vagy?
- Jace, én… Mi történt? – Felkönyököltem, ám a bal karom felmondta a szolgálatot, és visszazuhantam volna a fejemet beverve, ha Jace nem kap el.
- Francis terve majdnem bevált. – Kezdett bele egyik hajtincsemet a mutatóujja köré csavarva. – Szerencsére épp időben érkeztek, és megölték Francis-t… A többit majd később. Inkább válaszolj! Hogy vagy?
- Jól? – Próbáltam hazudni, ám mivel kérdés lett belőle, Jace vágott egy grimaszt.
- Legalább jól hazudnál! – Motyogta, mire én csak vállat vontam.
- Oké, nyertél. – Adtam meg magam. – Eléggé pocsékul vagyok…
- Sejtettem. – Jace óvatosan felemelt, ám én felkiáltottam a fájdalomtól. – Sajnálom. – Súgta a fülembe, miközben elindultunk az ajtó felé. – Próbálj meg aludni egy kicsit! Jót fog tenni…

Amikor ismét magamhoz tértem, meleg ruhák voltak rajtam, amik egyértelműen Jace-é voltak. A vastag takaró alatt pedig egyáltalán nem fáztam. A nappaliban feküdtem a kanapén, és lassan átfordultam az oldalamra.
Jace a fejem mellett ült a földön. Térdeire támaszkodott a könyökével, arcát pedig tenyerébe temette. Sötétszürke melegítőnadrágot, és fekete pólót viselt. Ahogy felé nyújtottam az egyik kezem, éreztem, mindenem sajog. Arcára simítottam a kezem, ő pedig a sajátját az enyémre. Halványan elmosolyodott, amint rám nézett.
- Jobban vagy? – Törte meg végül a csendet.
- Kicsit. – Ismertem be, mert ezúttal tisztában voltam vele, nem kéne azt hazudnom neki, hogy jól vagyok.
Ő épp mondott volna valamit, amikor apu és egy vele egyidős, Jace-re nagyon hasonlító, szőke hajú, kék szemű férfi lépett be az ajtón.
Jace egyből felpattant, majd legnagyobb meglepetésemre orrba vágta a férfit, aki ettől a földön kötött ki. Apu és én döbbenten pislogtunk, míg a szőke hajú férfi megértően nézett Jace-re. Csak most esett le, miről van szó… Az a földön ülő férfi Jace édesapja volt…

2 megjegyzés:

  1. Szia Petra!
    Wááá, miért kellett címbe foglalnod a lényeget? Előre lelőtted a poént. Persze, miután elolvastam a címet a homlokomra csaptam egy rövid mondattal: Basszus, tényleg! Erre nem is gondoltam, hogy őszinte legyek :) De mindenféleképpen jó megoldás!
    Tetszett a rész, lehet, hogy nyugalmas volt - de éppen ettől valóságos! Csak így tovább kislány, hajrá!
    Várom a következő részt!
    Love.Ella.Fisher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      A lényeget direkt raktam a címbe... :P Valamilyen belső erő vezérelt... xD

      További szép napot!

      PS: Egyenlőre úgy néz ki, hogy ma nem tudok sajnos frissel szolgálni, mert időm nem nagyon engedi... De holnap mindenképpen hozom az új részt. :D

      Törlés