2012. július 3., kedd

Chapter 24th - In the police


A pohárban még mindig annyi víz volt, amennyit az előbb beletöltött a rendőr, miután magamhoz tértem. Igen, sikeresen elájultam. Nem is én lennék, ha ez nem történt volna meg…
- Igyál egy kicsit! – Kért Jace. Kezében még mindig a poharat tartotta.
Jace a földön ült, én pedig az ölében. Egyik karját a hátam mögött tartotta, nehogy ismét összeessek. A rendőr egy méterre tőlünk aggódva nézte az eseményeket. Miután Jace kérésére – később örömére - ittam, visszaültünk az asztalhoz.
A kép, ami Sheiláról készült, már nem volt itt. Helyette pár férfi képét láttam az asztalon.
- Egyikük sem ismerős? – Kérdezte a rendőr. – Lehet valamelyikük az, akit Sheilával látott?
Alaposan szemügyre vettem mind az öt képet. Mivel mindegyik alak mögött fel volt tüntetve a magasság, kettőt egyből ki tudtam zárni. A harmadik túl kövér volt. A másik kettő nagyon hasonlított egymásra. Ráadásul némi hasonlóságot láttam köztük és Alec között.
- Talán ez a kettő. – Mutattam rájuk. – De nem biztos, mert mint mondtam, sötét volt…
- Rendben. – Bólintott. Felvette a telefonját, majd valakinek azt mondta bele, hogy a Marshall testvéreket hozzák be kihallgatásra. – Most pedig meg szeretném kérdezni, milyen kapcsolata volt az édesanyjával.
- Miért? Mi történt? – Reagáltam hevesen. Bármilyen kérdésre számítottam, csak erre nem.
A rendőr a szoba egyik sarkában álló tévéhez sétált, majd egy kazettáról elindított egy felvételt. A felvételen egy vasútállomást peronja látszódott, amin pár pillanat múlva egy nő jelent meg. Haja ugyanolyan göndör és vörös volt, mint az enyém. Magasságra egy kicsivel lehetett csak magasabb nálam. Barna kabátot és fehér nadrágot viselt.
Amikor a kamera felé fordult, és szembe nézett velünk, idegesen az ajkába harapott, és hirtelen elkapta a fejét. Nem sokkal később egy vonat gördült be elé, amire felszállt. A bőröndje nem volt túl nagy, így könnyedén feltette a vonatra.
- Nem tudja, hova utazott? Esetleg mióta tervezhette ezt az utat… - Kapcsolta ki a tévét. – Vagy ki miatt kellett elutaznia…
- Én erről nem is tudtam. És senkihez sem utazhatott. A családból csak mi ketten élünk. – Mondtam ki az első sokk után ezt a kisebb hazugságot, mert aki él, ahhoz nem utazna... – Mikor történt ez?
- Kereken egy hete, hétfő délután…
Nem. Az lehetetlen. Hiszen én akkor egy magánklinikán feküdtem úgy, hogy azt sem tudták rólam, ki vagyok. Anyu pedig előtte lévő nap telefonált a rendőrségre, hogy eltűntem. Legalábbis a rendőrök pár napja ezt állították.
De miért utazott el? Vagy hova? Talán… Talán az édesapám miatt? Lehet, hogy megint megtalált minket? Vagy csak lehet, anyu azt hitte, azért nem mentem haza, mert az apám rám talált?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése