2012. július 27., péntek

Chapter 44th - The escape


Én a hasamon feküdtem Jace ágyában, míg Jace a derekamon ült. A hátamat és a vállamat masszírozta. Csak egy takaró volt rajtam, de az is csak a hátam közepéig, Jace-en pedig az alsónadrágja.
Jace közelebb hajolt, így meztelen mellkasa a hátamhoz, ajka finom vonala pedig a fülemhez ért. Esküszöm, beleborzongtam, ahogy kifújta a levegőt.
Az ajkai szétnyíltak. Mondani akart valamit, ám valaki csengetett. Feltápászkodott, kelletlenül magára rángatta a nadrágját és a pólóját, majd ment ajtót nyitni.
Csak halk duruzsolást hallottam odakintről, de igazán nem is érdekelt, miről lehet szó, vagy ki lehet az.
- Mindjárt szólok Mayka-nak... – Hallottam Jace döbbent hangját.
Nem sokkal később Jace finoman a hátamra tette a kezét, miközben letérdelt az ágy mellé, és a fülembe suttogott.
- Mayka, Alec van itt… - Kíváncsian fordítottam a fejem Jace felé. – Azt mondja, veled akar beszélni…
- Velem? – Kérdeztem megrökönyödve, visszahajtva a fejem a párnára. – Most?
Mielőtt válaszolhatott volna, ajkamat Jace-éhez szorítottam, és csak ez után hagytam, hogy válaszoljon a kérdésemre.
- Hidd el, én sem értem! – Rázta meg a fejét. - Szerinte sürgős, és ahogy elnézem, igen zaklatott…
- Jól van. – Válaszoltam végül. – Hol vannak a ruháim?
Míg Jace visszament Alec-hez, addig én felvettem a cuccaimat, majd követtem a konyhába. Mikor odaértem, láttam, Alec valóban nincs formában.
Haja még kócosabb volt, mint amikor múltkor a házuk előtt láttam kialvatlanul. A szemei most is karikásak voltak. Nem mostanában aludt, az biztos.
- Mayka! – Ugrott fel a székről Alec. – Ha egy veled egyidős lány elszökik otthonról, annak milyen oka lehet? – Kérdése váratlanul ért.
- Veszekedés a szülőkkel, drog- és alkoholproblémák, teherbeesés, vagy megszökik a barátjával… - Soroltam fel, amiket tudtam. – Miért?
- Mert… Mert… - Dadogta, ám Jace és én előbb kapcsoltunk, minthogy Alec kimondhatta volna, amit akart.
- Tina elszökött? – Kérdeztük egyszerre.
- Hát… - Látszott, nem képes kimondani.
- Alexander Manrose, Tina elszökött? – Kérdezte Jace teljes nevén szólítva Alec-et.

3 megjegyzés:

  1. Szia, Petri! :)

    Húha, te megint keversz :D :P De miért pont Tina? Hmm? Mi lesz itt? Aztapazta :) Nagyon kíváncsi vagyok ám! Várom a folytatást! :)

    cs

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Igen, megint keverek. Miért is ne? :P

    Miért pont Tina? Igazából még nem igazán fogalmazódott meg bennem a gondolat, csak a körvonalai vannak meg. :D Ám azt majd megtudjuk. Majd. Valamikor. :)

    Én pedig már most fel is teszem a folytatást, mert egy kis csúszásban vagyok. Úgyhogy pár percen belül itt is van a 45. fejezet. :)

    VálaszTörlés
  3. Ajaj! :(
    Visszatértünk a kis kriminkhez, ami egy részről: Yuppi, yuppi - más részről szomorú. Mindig mindenki eltűnik, ez már kezd ragályos lenni. Remélem, megtalálják Tina-t, mert én kedveltem - bár sokat nem olvashattunk róla, nekem szimpatikus volt, és Alec is :)
    Olvasom a következőt ;)
    Love.Gabriella.Fisher

    VálaszTörlés