2012. július 6., péntek

Chapter 28th - Maybe...


Éjszaka megint nem tudtam aludni. Kivételesen nem a rémálmok miatt, hanem a délután történtek miatt. Egyfolytában csak a majdnem csókunkra tudtam gondolni. Amikor már csak egy kicsi választotta el az ajkamat Jace-étől, Winnie bukkant fel.
Természetesen egyből Winnie-hez futottam, mert láttam az arcán, mennyire kínozza valami. Jace-nek súgtam valami „Bocsánat.”-félét, majd elengedtem, és Winnie-re figyeltem. Ezután bemutattam őket egymásnak, és elkövettem egy baklövést…
Már egy ideje érlelődött bennem az a gondolat, hogy megkeresem Winnie-t és a barátaimat, de soha nem tudtam rászánni magam. Most azonban úgy éreztem, muszáj elmondanom ezt a hazugságot… Azt mondtam a barátnőmnek, hogy anyuval ismét elköltöztünk, én pedig csak azért vagyok most itt, hogy elbúcsúzzak tőle.
Bizonyos értelemben az elköltözés igaz volt, csak épp nem anyuval költöztem el. Már ő is, Marcus, és Sean is hallották, mi történt Sheilával, úgyhogy Winnie megpróbált maradásra bírni legalább másnap estig, amikor egy tort akartak rendezni. Tisztában voltam vele, úgy csak még fájdalmasabb lenne nekem ez az egész, így azt válaszoltam, nekem már ma el kell mennem, és nem tudok maradni. Megkértem, adja át jókívánságaimat Sean-éknak, majd Jace-szel autóba ültünk.
Már annyiszor elképzeltem, mit fogok mondani a barátaimnak, ha egyszer tényleg el kell költöznünk máshova, de egyik verziót sem így képzeltem. Nem úgy, hogy Sheila halála után…
Most éjszaka is kisétáltam a nappaliba. Ezúttal nem a kanapéra feküdtem, hanem a nyitott ablak elé álltam, és kinéztem rajta. Az ég tiszta volt, egyetlen felhő sem takarta el előlünk a csillagokat és a teliholdat.
A szél hűvösen fújt, ám most nem zavart. Nem kezdtem el fázni. Mintha a rossz gondolatokat kifújta volna a fejemből, és messze vitte volna őket.
Az út másik oldalán, a fák árnyékában megmozdult valami. Hunyorítottam, hátha ki tudom venni, mi az, ám túl sötét volt, így nem láttam. Mikor kisétált az útra, és a Hold fénye megvilágította, láttam, ez csak egy fekete macska.
Erről eszembe jutott egy régi barátnőm Seattle-ből. Ő volt az iskolában a legbabonásabb. Ahányszor meglátott egy fekete macskát, visszafordult, és egy másik útvonalon ment hazafelé. Mikor visszanéztem az útra, a kis állat már nem volt ott, ám abban a pillanatban Jace nagyon megijesztett, mert én azt hittem, alszik.
Átkarolta a vállamat, azután egy puszit nyomott az arcomra. Jólesett a közelsége. Abban a pillanatban ő is úgy el tudta terelni a gondolataimat, mint az előbb az a kis szél.
- Nem tudsz aludni? – Érdeklődött. Érezhető volt a hangján, mosolygott.
- Nem. – Ráztam meg a fejem, majd megöleltem. – Ahogy elnézem, te sem…
- Tudod, a délután félbeszakítottak minket… - Súgta a fülembe, majd ajka lejjebb csúszott, és az enyémhez ért.
Jace szenvedélyes csókjai valósággal megbabonáztak. Egyszerűen fantasztikus érzés volt. Míg ő felkapott, karjaimat a nyaka, lábaimat a dereka köré kulcsoltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése