2012. július 23., hétfő

Chapter 41st - It's boring


Lassan vagy gyorsan teltek el az elmúlt hetek? Nem is tudom. Hol lassabban, hol gyorsabban. Egyszer csak ültem egyhelyben, és a falat bámultam szótlanul. Hallottam is, amikor Jace Cole-lal beszélt telefonon, mitől történhetett ez velem.
Először teljesen megrémültem. Ha Jace Cole segítségét kéri miattam – ismétlem, miattam -, akkor nagy baj van? Talán azt hitte, megint visszaestem abba az állapotba, amilyen akkor voltam, amikor először láttuk egymást? Végül abban állapodtak meg Jace-szel, ha nem változik semmi, akkor mindenképpen vigyen be arra a magánklinikára, ahol dolgozik, és ő majd megvizsgál.
Pontosan tudtam, mitől viselkedem így. Az apám tehetett róla. Felzaklatott a tudata, hogy találkoztam vele. De vajon ő rájött, ki is vagyok? Utólag visszagondolva, egy pillanatra mintha az ő szemében is a felismerés tükröződött volna. Szóval nem hagyott nyugodni ez a gondolat.
Végül ezt az egészet két nap alatt sikerült kihevernem, és újra olyan voltam, mint azelőtt, hogy apám bekopogott a lakás ajtaján. Jace-t és magamat is sikerült megnyugtatnom, mert apám nem bukkant fel többé.
Lisa a héten néhányszor benézett hozzánk, és órákon keresztül beszélgettünk. Úgy tűnt még egy megérzésem jó volt. Amikor azt gondoltam, nagyon jó barátnők leszünk Lisával, jól sejtettem. Valóban azok lettünk.
A rendőrségnek nem sikerült édesanyámat megtalálni. Senki sem látta. Azt mondták, szerintük nem is kéne abban reménykednem, hogy élve fogom még látni. Aki Sheila-t megölte, engem pedig megerőszakolt, azt sem találták meg. Valamiért arra gondoltam, soha nem is fogják megtalálni. Reméltem, ez a megérzésem, nem fog beválni.
Két hét telt el azóta, hogy a rendőrök közölték, Sheila halott. Most pedig azt mondták, találtak egy nyomot, amin elindulhatnak, de azt nem mondhatták meg, mit. Valamilyen titoktartásról beszéltek, amit én nem igazán értettem, mert nem is figyeltem oda annyira…
Ez alatt a két hét alatt sokszor kötöttem ki éjszakánként Jace ágyában. És ez alatt természetesen nem csak az alvásra gondolok…
Egyszerűen nem voltam képes felfogni, hogyan lehet Jace ennyire szenvedélyes… Ennyire aranyos, kedves… Csak egyszer láttam egy nagyon keveset a sötét oldalából, ám azt sem tudtam felróni neki, mert teljesen beleszerettem.
Az egyik este elmentünk abba a kínai étterembe Alec-kel és Tinával, amelyikben Tina is dolgozott. Amikor aznap először meglátott Alec, egyből elkezdett rám hajtani. Viszont én gyorsan le is hűtöttem… Elég volt felemelnem a kezem, és láthatta, ahogy Jace ujjai és az enyémek összefonódnak. Akkor felhagyott a meghódításomról szóló tervével.
- Kár. – Mondta kissé lehangoltan, majd nagyon gyorsan változtatott a hangulatán. Szomorkásból hirtelen lett mosolygós. – Viszont én megmondtam… Amikor először voltál itt, Mayka, akkor én már tudtam, hogy Jace barátnője leszel előbb-utóbb…
- Bizony. – Helyeselt Tina. – Én is. Amikor megláttalak titeket, már akkor le lehetett olvasni rólatok, mennyire odavagytok a másikért…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése