2012. július 18., szerda

Chapter 39th - Impossible


Amikor vége lett a számnak, én Jace-szel szemben ültem az ölében két oldalán térdelve. Karjaimat a nyaka köré fontam, homlokomat pedig Jace-ének támasztottam. Mivel még mindig a kezemben volt az a kendőszerűség, így lepelként borult rám és Jace-re.
Jace kezeit eddig csupasz derekamon tartotta, most azonban egyik keze elindult lefelé. Ugyan a szoknya alja már így is a térdem fölött volt, Jace még feljebb húzta, miközben szenvedélyesen megcsókolt.
Testünk szorosan simult össze, és ez egyikünknek sem volt ellenére. Jace hátradőlt, én pedig fölé kerültem. Heves csókolózásunk közben levettem Jace-ről a pólóját. Éreztem, ahogy elmosolyodik. Kezem végigsimított meztelen mellkasán, majd elkezdtem kicsatolni a Jace nadrágját tartó övet.

Amikor másnap magamhoz tértem, az azúrkék kendő volt körém csavarodva a vállamtól a combom közepéig. Jace mellettem feküdt az oldalán, és engem nézett. Ahogy körbepillantottam a szobában, láttam, a ruháink az ágy végében hevernek gyűrötten.
Mosolyogva megcsókoltam Jace-t, majd felkeltem. A kendő gyakorlatilag úgy tekeredett körém, mintha egy érdekes szoknyát húztam volna fel.
Jace vágyakozó tekintetét egészen addig tartotta rajtam, amíg ki nem léptem szobájának ajtaján. Előhalásztam pár cuccomat a szekrényből, és elindultam lezuhanyozni. Mialatt a kellemesen meleg víz alatt álltam, elöntöttek az éjszaka emlékei és érzései.
Amikor Jace a fülembe súgta, szeret… Ahogy megérintett… Az a forró érintés a combomon… A szenvedélyesebbnél szenvedélyesebb csókjai… Egyszerűen olyan volt, mint egy álom, amiből soha, de soha nem akartam volna felébredni.
Miután megszárítkoztam, és felöltöztem, a konyha felé vettem az irányt, mert hallottam az tálak zörgését. Hogy megijesszem Jace-t, hátulról ugrottam a nyakába, és fontam dereka köré a lábaimat.
- Olyan boldog vagyok, Jace. – Súgtam a fülébe, miután újra a konyhai talajon álltam.
- Én is, Mayka. – Miközben suttogott, ajka finom vonala a fülemhez ért. Egy pillanatra még abba is beleborzongtam, ahogy kifújta a levegőt.
Sajnos valaki kopogtatott az ajtón, így elengedtem a fiút, akibe beleszeretem, és elindultam megnézni, ki lehet az. Az ajtóban egy ismeretlen - mégis ismerős - férfi állt.
Csak kicsivel lehetett idősebb, mint most anyu, ám nem nézett ki annyinak. Haja barna volt, némi vöröses árnyalattal, szeme különös kékesszürkés. Nálam jóval magasabb volt. Az arca vonásai ismerősnek, ám ugyanakkor idegennek hatottak.
- Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni… Eltévedtem. – A beszédstílusa annyira emlékeztetett az enyémre… Ha nem éreztem volna, hogy Jace mellettem áll, biztosan elájulok a felismeréstől.

2 megjegyzés:

  1. Úr isten! Az előbb még arra gondoltam,elviccelődök a Jacenek adott hastáncon, meg az ágydolgokon, mostanra viszont ezek egészen jelentéktelenné váltak!
    Istenem, Petri! Ilyen függővéget?!! Mindjárt a falra mászok, basszus, így abbahagyni!
    Tudtam, hogy ő lesz, de tényleg! Megéreztem, sőt mi több: Biztos voltam benne! Brrr... ez nagyon durva. Ez eddig a legdurvább fejezet! Vááá!
    És az utolsó tagmondat: biztosan elájulok a felismeréstől. Hát én is. Vagy legalábbis beleszédültem. Mi lesz itt, Petri, mi lesz itt???
    Fogom a fejem. Itt támasztom. Most akkor briliáns íróvá avatlak, hivatalosan is! Ugyanis azt már eddig is tudtam, hogy kreatív vagy és mindig tudsz újat hozni, hogy megunhatatlanná váljon a sztori, de ilyen csavarra tényleg egyáltalán nem számítottam!

    Sajnos nincs több időm bővebben kifejteni a megdöbbenésem, a húgom is ide akar ülni a nethez. Remélem, hogy hamar visszajutok, és lesz addigra friss! Nagyon nagyon kíváncsivá tettél! Nagyon nagyon nagyon!

    Soksok ihletet, kedves Őrangyalom, drága Petrim :)Na meg jó pihenést, sok mosolygást és szép napokat! :D
    Tűkön ülve várom a folytatást!
    cs

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy írtál, és örülök, hogy tetszett. :)

      És nagyon szépen köszönöm, hogy briliáns íróvá avattál. :) És ígérem, továbbra is próbálok változatosan, csavarral, és újat írni. Igyekszem. :D

      Mindjárt fel is teszem a következő fejezetet. Már egy ideje meg van írva, csak kedd óta nem volt lehetőségem géphez kerülni.

      Ui.: Hamarosan kapsz tőlem egy e-mailt. Már majdnem fél órája írom. Elég hosszú. :)

      Törlés