2012. július 11., szerda

Chapter 31st - How?


Éjszaka szerencsére elkerültek a rémálmok, valamint a különös emlékek. Reggel arra ébredtem, hogy Jace mellettem ül, és a fejem mellett, az egyik oldalon támaszkodik az ágyra. Másik kezével épp a mutatóujja köré csavarta egyik hajtincsemet.
- Jó reggelt, Hayley! – Mondta mosolyogva. Először fel sem tűnt, milyen néven szólított, ám utána leesett, mit mondott. Hayley? Ezt meg honnan tudja?
- Jace… - Kezdtem, de egyszerűen magam sem tudtam, hol akarok kilyukadni, így végül leegyszerűsítettem. – Hogyan…?
Egy kicsi, fekete irattartót nyomott a kezembe, mikor felültem. De hisz ezek…
- Az irataim! Hol találtad? – Ugrottam a nyakába.
- Pár perce jött egy rendőr. Abban a parkban találta meg valaki, ahol nemrég én is megtaláltalak téged.
Ezután elengedtem Jace-t, és megnéztem, hogy minden kártya benne van-e. Mikor nyugtáztam, nem hiányzik semmi, Jace közelebb hajolt hozzám.
- Szóval az a teljes neved, hogy Mayka Hayley Fray? – Érdeklődött egy csók kíséretében.
- Igen. Viszont a Mayka-t használom… - Mikor ajkai majdnem ismét az enyémhez értek, valaki kopogott az ajtón.
Majdnem megkérdeztem, ki lehet az ilyen korán, azonban rápillantottam a falon lévő órára, és meglepődve vettem észre, hogy már fél tíz múlt. Nem szoktam ilyen sokáig aludni… Még akkor sem, ha éjfél után fekszek le aludni, mint a múlt éjszaka…
Jace felkelt, azután én is követtem. Az ajtóban Lisa állt. Kezében két táskát tartott. Első ránézésre megállapítottam, ruhák vannak benne… Ráadásul tánchoz… Mikor a nappaliban Lisa letette a táskákat a kanapéra, és kinyitotta, láttam, valóban jól gondoltam.
- Hát ezek? – Érdeklődtem egyszer Lisára, egyszer Jace-re nézve.
- Ezek, kérlek szépen, olyan ruhák, amiket majd fel fogunk húzni, és elmegyünk bennük táncolni. – Válaszolta könnyedén.
- Táncolni? – Döbbentem meg.
- Igen. És gondoltam, elhozom, hogy megnézzük, melyik ruha tetszik neked… - Folytatta.
- Várjunk! – Akadékoskodtam, miközben Lisa előhalászta az első ruhát. – Ezzel most azt akarod mondani, hogy táncolni megyünk?
- Igen. – Nevetett fel. - Tudom, hogy szeretsz táncolni.
- Honnan? – Lepődtem meg még jobban.
- Emlékszem rá… - Felelte sejtelmesen.

1 megjegyzés:

  1. Elolvastam és igen, tetszett :) Mindig kitalálsz valamit, ami feldobja a történetet. Ez a tánc, és név dolog kicsit összezavart, de hisz ettől lesz izgalmas a történet.
    Várom a következőt.
    Love.Gabriella.Fisher

    VálaszTörlés