2012. július 27., péntek

Chapter 46th - The revivification


Ahogy a kórház folyosóján rohantam végig, többször majdnem el is estem. Jace közvetlenül mögöttem volt, és próbált lassabb tempóra bírni. Mivel nem sikerült neki, megragadta a karomat, és ezzel megállítva berántott egy üres folyosóra.
Hátamat a falnak támasztotta. Két karjával gyakorlatilag csapdába ejtett. Próbáltam tovább menni, ám ő nem hagyta.
- Nyugi, Mayka! – Mondta kissé ingerülten, lefogva a kezeimet. – Ha még egy kicsivel gyorsabb vagy, akkor már világrekorder leszel…
- Mi van? – Néztem rá értetlenül.
- Csak arra kérlek, próbálj meg emberibb tempóra váltani… - Súgta. – Ha így folytatod a rohanást, feltűnést fogsz kelteni…
- Nem értelek. – Akadékoskodtam, miközben megkíséreltem kikerülni, ám ő visszahúzott.
- Angyal vagy, és még nem tudod használni az erődet. Ráadásul egyre erősebb leszel… - Folytatta. Abban a pillanatban valaki bekanyarodott a folyosóra, Jace keze pedig lejjebb csúszott, megfogta a kezemet, és maga után húzott. – Ígérem, mindent el fogok mondani, csak kérlek, most ne siess!
Nem teljesen értettem, mit akart ezzel mondani Jace, ennek ellenére követtem olyan tempóban, amilyet ő diktált.
Amikor benyitottunk anyu főnökének szobájába, két rendőr állt az ágya mellett, és faggatták. Azonban amikor meglátott engem, már nem figyelt rájuk, és a mondatot is félbehagyta.
- Mayka! – Mondta ki halkan a nevemet. – Tudom, hol van édesanyád… Megkért, senkinek se mondjam el, de tudnod kell…
Nem volt képes befejezni a mondatot, mert elkezdet köhögni. Teste görcsbe rándult, azután még jobban köhögött. Szerettem volna közelebb lépni, de Jace erős szorítása a derekam körül ebben megakadályozott.
- Most elmondja végre, hogy itt van a lány? – Kérdezte az egyik rendőr kicsit sem udvariasan.
- Mayka, édesanyád… - Kezdte, ám megint elhallgatott a köhögéstől. Arca egyre halványabb lett, az ajkai is elfehéredtek.
A másik rendőr, aki itt volt, akkor már szaladt ki a kis helyiségből, hogy hívjon egy orvost. Mivel az orvos pár másodperc múlva ideért, arra következtettem, hogy itt lehetett néhány méterre tőlünk.
Az idősnek látszó orvos levette a nyakában himbálózó sztetoszkópot, hogy meghallgathassa Richardot, aki egyre jobban köhögött.
Azután a teste hirtelen elernyedt, azt orvos pedig másokért kiáltott, és elkezdték újraéleszteni. Jace egyre erősebben tartott magához láncolva, miközben én zihálva vettem a levegőt.

5 megjegyzés:

  1. _Húha! Nagyon durva!_
    Tudom, hogy folyton ezt hajtogatom, de na! Ha egyszer így van!
    _Mi lesz itt?_
    Tudom, hogy ez is sokszori kérdésem, de na! Folyton ez jár a fejemben.
    Úgy csavarod a szálakat, én csak nézek, hogy mi van. :D Ezt tanítani kéne, vagy valami ilyesmi :)
    Ez a hapi meg ha feldobja a talpát, hát nem tudom,mit csinálok magammal! Meg ne merje! Vagy felőlem meghalhat, csak nyögje már ki az információkat. Egyébként tudom, hogy kedves vagyok... :D :)

    Várom már nagyon a folytatást :) hajráá :)
    cs

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tudom, hogy durva. :D
      Tanítani? Köszönöm a dicséretet. :)

      És még egy igen. Tényleg kedves vagy. :) Meghal? Megeshet... Elmondja, ha meghal? Talán...
      És igen, direkt táncolok az idegeiden, drága barátnőm. :) De nyugi. Holnap reggel hozom a következő részt. :) Addig ki kell bírnod valahogyan. :)

      Törlés
    2. "Meghal? Megeshet... Elmondja, ha meghal? Talán..." - te még így is szivatsz minket? Na jó, Petrám - ez vért kíván :D Még nem tudom, hogyan bosszulom meg, de készülj a harcra <3
      Love.Ella.Fisher

      Törlés
  2. Petrám, drága!
    Te nagyon szeretsz az idegeinkkel játszani. Persze, persze - ismételgethetem magamat: nagyon tetszett ez a fejezet, érdekfeszítő volt, és izgalmas, DE! mégis. Komolyan köhögteted azt a szerencsétlent, ahelyett, hogy kimondaná az információkat. You are evil ˘.˘
    Na és ez az angyalos dolog is: később mindent elmondom. Hát szuper, mi lenne ha most rögtön avatnál be minket? :D
    Persze, hogy így "felhúz" ez a dolog, csak azt jelenti, hogy tökéletesen írod ezt a kis történetet, nagyon büszke vagyok rád :) Kapkodom itt a fejem, izgalomban tartasz - igazi bestseller vonásokat produkálsz.
    Na akkor - mint mindig - várom a következő részt.

    Love.Gabriella.Fisher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, beismerem. Tényleg gonosz vagyok. :D :P

      És azért nem avatlak be titeket most azonnal, mert Jace-nek is megvannak a maga titkai. Nem is kevés... :)

      És neked is nagyon köszönöm a dicséretet. :)

      Törlés