2012. július 31., kedd

Chapter 50th - Way out


- Te hogy kerülsz ide? – Kérdeztem Tinától, aki épp a homlokomon lévő sérülést látta el. Farmer, és sötét póló volt rajta.
- Egy buliba mentem, de valaki elrabolt, mikor hazafelé tartottam. – Mondta, miközben a szemét meresztgette, hogy lássa mekkora a sebem, ugyanis csak az a kevés fény volt a szobában, ami a bedeszkázott ablakon keresztül szűrődött be.
- Alec aggódik érted… - Mondtam a lánynak, mire ő halványan elmosolyodott. - Szóval orvosnak készülsz? – Kérdeztem az előbbi beszélgetésnek arra a részére utalva, amit nem hallottam. Legalább is ez a következtetés jött le nekem belőle.
- Igen. – Azzal leeresztette a karjait, és becsukta a kis dobozt. – Kész is lennénk… - Ahogy kimondta az idegen férfi lépett be az ajtón, majd az elsősegély dobozzal a kezében szó nélkül távozott.
- Köszönöm, Tina. – A lány mosolyogva bólintott, majd hátát a falnak támasztotta. – Te sem tudod, ki lehet ez a férfi? – Kérdeztem, mire megrázta a fejét.
Én valamiért felkeltem, és az ablakot, az ajtót, a plafont, és a falakat kezdtem vizslatni. Tinán látszott, nem érti, mit csinálok. Már egy ideje kérdőn nézhetett rám, mire észrevettem.
- Kiutat keresek. – Magyaráztam.
- Innen? – Nézett rám még döbbentebben.
- Persze! – Úgy válaszoltam, mintha mi sem lenne ennél természetesebb dolog. Egy ideig még fel-alá járkáltam a szobában, végül Tina előtt álltam meg, és elgondolkozva nekikezdtem az elméletemnek. - Én két menekülési lehetőséget látok, legfeljebb hármat…
- Ez most tisztára úgy hangzott, mintha Jace mondta volna… - Nevetett fel a lány. Szinte bármibe le mertem volna fogadni, hogy fülig vörösödtem erre a megállapításra.
- Vagy futunk, amikor bejön, vagy az egyikünk eltereli a figyelmét, míg a másikunk meglép, és segítséget hoz, vagy az ablakon mászunk ki… - Soroltam a lehetőségeket, amiket esélyesnek gondoltam. Bár, amikor megpróbáltam kinyitni az ablakot, az meg sem mozdult.
- Az első kettőt szerintem nem tudjuk megvalósítani. – Rázta meg a fejét. – Minden ajtó zárva van. Se ki, se be. De a harmadikat hogyan gondolod. Be van deszkázva!
- Elég régire becsülöm a ház korát ahhoz, hogy ki tudjuk törni. A csavarok talán már meglazultak annyira… - Magyaráztam el a zseniális tervnek tűnő ötletemet.
- Mivel akarod kitörni? Az egyetlen lehetőségünket az előbb vitte el… - Ellenkezett. – És az üveg is csörömpölni fog… Vagy miből gondolod, hogy nincs fegyvere?
- Fogalmam sincs, van-e fegyvere. – Rántottam meg a vállam. -  Gyorsan tudsz futni? – Kérdeztem, mire meglepetten bólintott.
- Mayka, mire készülsz? – Időm sem volt, hogy válaszoljak, már éreztem, ahogy az üvegszilánkok, és a szálkás fagerendák végigkarcolják a bőrömet.

2 megjegyzés:

  1. Furcsa, hogy ezt mondom, de szerintem ez egy kimondottan nyugodt rész volt. Úgy értem, Mayka annyira kiegyensúlyozott maradt, hogy így én sem estem pánikban.
    Kíváncsi vagyok a fejleményekre, és hogy pontosan hogyan is gondolta Mayka, hogy megszökik. :D
    Minél előbb újat ;)

    Love.Gabriella.Fisher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Őszintén szólva először még én sem tudtam, hogyan is fognak megszökni innen. Próbáltam mindenféle ötletet, de valahogy egyik sem sült el jól... :D

      Végül úgy döntöttem, maradjon nyugodt Mayka, és gondolkodjon. :) Úgy még talán meg is tudnak szökni. ;)

      A következő fejezet pedig hamarosan megérkezik. :D

      Szép napot!

      Törlés