2012. július 29., vasárnap

Chapter 48th - Ravishment


- Mivel angyal vagy, és hamarosan betöltöd a tizenhetet, kezded megkapni az erődet. Egyre erősebb, és gyorsabb leszel. – Mondta Jace a szemembe nézve. – Az emberekhez képest pedig sokkal, de sokkal erősebb és gyorsabb, még akkor is, ha téged emberként neveltek.
- Értem. Azt hiszem… - Bólintottam.
- És meg kell tanulnod, hogyan kell kordában tartani az erődet, és hogyan tudod előhívni… - Sóhajtotta.
- És te ebben tudsz segíteni? – Érdeklődtem.
- Nem. Én még nem. – Rázta meg a fejét. – Hét nap múlva leszek tizenhét. Addig csak ösztönösen használom... Legalább is Alec apja azt mondta, valamiért nekem nem kell ezzel foglalkoznom, mert ő úgy veszi észre, én ösztönösen használom. Alec apja megemlítette egyszer, hogy tizenhét és fél éves korunktól tudjuk úgy kordában tartani az erőnket, ahogy én most. És hidd el, én sem értem, ez hogyan lehetséges!
Ha jól értettem, akkor Jace a tudatán kívül tartja kordában az erejét, amit még nem kéne tudnia, mert fél éve még hátra van addig.
- Alec már felhívta rá a figyelmemet, hogy az apja szerint te is ilyen leszel, mint én… - Szorította meg a kezem Jace.
- Engem honnan ismer az apja? – Kérdeztem döbbenten, Jace kék szemeibe nézve. – És Alec-ék is angyalok?
- Alec és Tina meséltek neki rólad… - Vont vállat. – És igen, azok.

Délután Jace átment Alec-ékhez, én pedig bepakoltam a mosógépbe, és elindítottam. Mikor lejárt egy kosárba pakoltam őket, és elvittem kiteregetni a hátsó udvarra, ahova egyszer már kiteregettem a múlt héten.
Épp végeztem, és be akartam menni a lakásba, amikor valaki hátulról megragadott. Egyik karját a nyakam elé, másikat a derekam köré fonta. Én mindkét kezemmel próbáltam elszakítani kezét a torkomtól.
Délelőtt rengeteg energiám volt Jace szerint. De most, amikor kéne, akkor még csak egy kevéske sincs? Megpróbáltam kiáltani, vagy sikoltani, ám a torkomon akadt. Nem tudtam megszólalni. Kapálóztam az idegen szorításában. Próbáltam megrúgni, hátha akkor elenged. Eddig be is vált a tervem, csakhogy amint elengedett én a földre zuhantam, és lefejeltem egy kődarabot.
- Azt hitted, el tudsz bújni előlem? – Érdeklődött nevetve, miközben én megpróbáltam átfordulni a hátamra. Azonban ő ezt nem hagyta. Cipője orrát a vállamhoz szorította, és visszanyomott. Ettől olyan erős fájdalom hasított a teljes karomba, hogy felszisszentem.
- Na, nyomás! – Azzal megragadta a karomat, felrántott maga mellé, majd egy autó felé lökdösött.

4 megjegyzés:

  1. Szia :)

    elször: PETRA, itt MINDENKI angyal???? Basszus, de tényleg. Kiről fog még kiderülni? A fél városról? :D Nagyon kemény vagy :D(csakhogy ne mindig a durvát hajtogassam...) :D

    Aztán... a vége... hát az nagyon tetszett! Új kedvenc részem van :D nagyon kemény...(igen, ez az új szó :D)

    szóval várom a folytatást.. bár még nem tudom, milyen rendszerességgel fogok tudni netezni... :) majd meglátjuk :)

    szép napot, és soksoksok ihletet, drága Petrim :)
    cs

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nem, nem mindenki angyal. Esetleg még egy-két ember, de nem több. Azt hiszem. :D

      És örülök, hogy tetszett a vége, mert most fognak jönni azok a részek, amiket nagyon szerettem megírni. :D Amikor írtam őket, észre sem vettem, milyen gyorsan elrepült az idő, és hogy újabb hét fejezetem van... :)

      Neked is szép napot! :)

      Törlés
  2. Neeee már! Én most félek! Jace, Jace, Jace, come on! Egy kis baj akadt, igazán segíthetnél :( Most megint itt van ez a kis pedomaci, már nagyon idegesít, komolyan. Szabályosan meg tudnám fejelni - ha mondjuk nem lenne hatszor erősebb nálam.
    Nagyon jó rész volt, a sztori is egyre teljesebb :)
    Váromm a következőt ^^

    Love.Gabriella.Fisher

    VálaszTörlés
  3. Most hirtelen nem is igazán tudom, hogy mit is mondjak... :D

    Talán most elég lesz annyi, hogy holnap hozom a következő részt, mint általában. :D

    VálaszTörlés