2012. július 10., kedd

Chapter 30th - Succeeded


Lisa hosszú fekete haját a vére az arcához tapasztotta. Hófehér arcán skarlátvörös csíkokban folyt lefelé a vére. Jace elfektette a kanapén, előkereste az elsősegélydobozt, és elkezdte ellátni a lány sérüléseit. Az a seb, amit múltkor is láttam a homlokán, most ismét vérzett. Ezen kívül még egy-két vágás éktelenkedett jobb arcán. Karján látszott, hogy valaki nagyon erősen megszorította.
- Rendbe fog jönni? – Kérdeztem Jace-től, miközben Lisára néztem. Úgy nézett ki, mintha békésen aludna.
- Igen. Mondjuk, csoda, hogy idáig el tudta vezetni az autót… Ahogy elnézem, elég sok drogot kaphatott…
- Az volt, akire gondolok? – Öleltem magamhoz a fiút.
- Szerintem igen.

A délelőtt folyamán Lisa magához tért, és mindent elmesélt.
- Tegnap este zárás után a főnök megragadta a karomat, és elrángatott az emeleten lévő szobába. Nem számítottam semmi komolyra, csak a szexre, mert mindig ezt csinálja. – Mesélte összébb húzva magát a kanapén. – Adott egy pohár vörösbort, amit meg is ittam, ám csak utána jöttem rá, hogy be akar drogozni engem. Futottam, mert tudtam, gyorsan hatni fog. Egyszer elkapott, és megpróbált visszarángatni, de sikerült elmenekülnöm. Autóba szálltam, és idejöttem. Nem baj?
- Persze, hogy nem gond. – Előztem meg Jace-t a válasszal. – Jace szerint csoda, hogy idáig el tudtad vezetni…
- Így is fogalmazhatunk… - Mosolyodott el. – De ahogy elnézem, itt történt valami, mióta nem találkoztunk…
Egyből értettem, arra gondol, miért ülök Jace ölében. Én elmosolyodtam, és az ajkamba haraptam, míg Jace felnevetett.
- Semmi különös. – Válaszolta Jace. – Pusztán megbabonázott Mayka szépsége…
Éreztem elvörösödök, amikor Jace ezt mondta. Elvégre velem is ugyanez volt a helyzet… Csak engem épp Jace varázsolt el…

Délután Jace bevitt az iskolába, hogy megtudjuk, mi lett az eredmény. Lelkesen mentünk be az épület kapuján, bár előtte volt egy kisebb összetűzésünk Lisával. Mondtuk neki, ma még nem biztos, hogy vissza kéne mennie dolgozni a főnöke miatt. Azonban ő hajthatatlan volt. Végül elment.
Alighogy beléptem a titkárság ajtaján, pár perc múlva boldogan ugrottam Jace nyakába.
- Sikerült, Jace! Sikerült! - Erősen szorítottam magamhoz a fiút, majd megcsókoltam.
- Gratulálok! – Látszott rajta, ő is örül.

1 megjegyzés:

  1. Érdekesen keveredik a bűnügyi és a szerelmi szál, észrevehetetlenül de édesebbé válik ezzel a történtet. Kíváncsi vagyok, hogyan folytatod...
    Várom a következőt.
    Love.Gabriella.Fisher

    VálaszTörlés