2012. július 12., csütörtök

Chapter 32nd - An old acquaintance


- Te, jó ég! – Mondtam. – Az tényleg te voltál?
- Igen. – Nevetett Lisa. – Én voltam az, aki mindig elesett.
El sem akartam hinni, hogy Lisával én már találkoztam. Igaz, kiskoromban, így nem igazán emlékszem már annak a kislánynak az arcára, aki régen a táncórákon soha nem tudott talpon maradni. Az emlék már elhalványult annyira, hogy csak ennyire emlékezzek.
Régen, amikor még Atlantában éltem anyuval, tánciskolába is jártam. Talán öt éves sem lehettem, amikor ott laktunk. Nem is emlékszem onnan semmire, csak a táncórákra. Egyszerűen varázslatos volt a tanárunk. Mindig úgy táncolt, hogy minden egyes szempár rá szegeződött. Rengeteg versenyt is nyert. Mindenki úgy tartotta, ő az egyik legtehetségesebb.
- Na, milyen? – Kérdeztem, miután beléptem a nappaliba.
Jace, aki az egyik fotelben nyújtózkodott el lábát átvetve a karfán, intett, forduljak körbe, hogy jobban szemügyre tudjon venni ebben az azúrkék hastáncos ruhában, ami rengeteg arannyal volt díszítve.
Be kellett vallanom, hogy a táncnak ezt a formáját még soha nem próbáltam ki, annak ellenére sem, hogy már rengeteg félét ismertem. Lisa azt mondta, szerinte tetszeni fog nekem, csak azért voltam hajlandó felhúzni ezt a ruhát. Igaz, meglehetősen kevésnek éreztem mindazt, ami rajtam volt.
Mert mi is volt rajtam gyakorlatilag? Egy földig érő, díszes szoknya, ami a csípőmnél kezdődött, és egy szintén díszes melltartó. Lisa mögém lépett, és egy átlátszatlan kendőszerűséget terített a vállamra, aminek a színe úgyszintén azúrkék volt, és valamivel a térdem alatt volt a vége.
- Azt a…! – Ámult el Jace. – Gyönyörű vagy.
- Jól áll ez a szín. – Helyeselt Lisa.
- Most megnézhetem a tiédet is? – Kíváncsiskodtam Lisára nézve.
Nem kellett kétszer kérnem. Lisa gyorsan felvette a sajátját, és megállt előttünk. Gyakorlatilag ugyanolyan volt, mint az enyém, csak az volt a különbség, hogy az övé nem azúrkék, hanem vérvörös volt. Ekkor a kendő már félig-meddig lecsúszott a vállamról.
Még mindig rajtam volt a ruha, és igen keveset takart belőlem, amikor észrevettem, Jace rajtam legelteti a szemét.
- A végén még kiesik a szemed, Jace, úgy nézed Maykat. – Szólt rá Lisa, mielőtt kilépett az ajtón, és elment visszahúzni a ruháit.
Én természetesen egyből elpirultam. Jace felém nyújtotta a kezét, amit gondolkodás nélkül, egyből meg is fogtam. Hirtelen közelebb húzott magához, így végül az ölében kötöttem ki.
- Na! Akkor én most elmegyek, és négyre érted jövök. – Szólt be Lisa a nappali ajtaján, majd kilépett a ház ajtaján, beült a kocsiba, és elhajtott.

6 megjegyzés:

  1. Most komolyan itt hagyod abba? Na de ez... Te egy kegyetlen ember vagy, erre rájöttem. Így kínzod a szerencsétlen embereket :D
    Nagyon jó volt, kellemes légkör, habkönnyű sorok... Várom,nagyon várom a következőt. Könyörgöm, innen folytasd!

    Love.Gabriella.Fisher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, beismerem. Imádok függővéget hagyni a bejegyzések végén. Nem tudom, miért. :)
      Szóval itt folytassam? Megsúgom, innen fogom folytatni.
      Elvégre csak nem hagyhatjuk úgy abba, hogy Mayka Jace ölében ül... Kell még történnie valaminek, nem igaz? :D
      De cipzár a számra, én nem mondtam semmit. :D

      Törlés
  2. Helyes! Ne is mondd, inkább írd ;) Már nagyon várom.
    Kedves tpr (nem tudom, van-e valami más neved, egy kevésbé szokatlan)!
    A történetet olvasva kedvet éreztem MEGLEPNI téged egy fejléccel. Természetesen használnod nem kell, de direkt a blog stílusához illően csináltam.
    Nagyon tetszik a történet, öltelet és elragadó.
    Hát fogadd sok szeretettel:

    http://users2.ml.mindenkilapja.hu/users/theveronicas01/uploads/fejlec.jpg

    Ha nem használod, akkor is szeretném átadni :) Fanart néven akár félrerakhatod magadnak. Köszönöm, hogy olvashatom a sztorit ;)

    Love.Gabriella.Fisher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm a képet. Egyszerűen imádom. Imádom, imádom, imádom... :D /Tudod, egészen estig tudnám írni.../ :D
      És én köszönöm, hogy olvasod a történetem. Örülök, hogy érdekel valakit. :)
      A képet pedig mindjárt ki is teszem fejlécnek. :)

      És akkor úgy érzem, itt az ideje, hogy tényleg megmondjam, mi az igazi nevem... :) Nem sokan tudják...
      tpr = Takács Petra Rebeka
      Remélem, senki nem csalódott, mert esetleg valami érdekesebb nevet képzelt el... :)

      Még egyszer köszönöm a képet. Imádom! :D

      Törlés
  3. Petrááám!
    Örülök, hogy tetszik, DE! Ha már lúd legyen kövér! Ajánlom, hogy a fejlécet LINK-ként állítsd be (nem fogom törölni a tárhelyről), úgy élesebb lesz.
    Ha ezzel megvagy bővebben válaszolok ;)

    Love.Gabriella.Fisher

    VálaszTörlés
  4. Menete:
    Tervezés fül - Fejléc szerkesztése - Kép eltávolítása - Az internetről. Ide illeszd be egy kép URL-jét. KIJELÖL - Beilleszted a linket, amit neked küldtem - ENTER - Mentés. :)

    VálaszTörlés