2012. július 5., csütörtök

Chapter 27th - Graduation


- Oké, Alec. Köszi. Mindjárt indulunk is. – Azzal Jace letette a telefont, és felém fordult. – Úgy tűnik, mázlink van. Tina barátja bármit ki tud nyitni, úgyhogy szerintem egy próbát megér.
Jace néhány utcával arrébb vezette az autót, ahol az egyik ház ajtaja előtt már Alec várt minket. Haja kócos volt, szemei karikásak. Mintha nem tudta volna kialudni magát az éjszaka. Ha jó volt a megállapításom, akkor pizsamában volt. De már elmúlt dél is…
Alec mellett egy barna hajú kék szemű fiú állt, aki vagy húsz centivel - ha nem többel -, volt magasabb Alecnél. Pedig Alec is elég magas… Farmert és egy fehér pólót viselt, arca borostás volt. Nagyjából a húszas évei elején járhatott.
- Zack Howard. – Rázott kezet először velem, majd Jace-szel.
- Akkor én most magatokra hagynálak titeket. – Mondta Alec ásítva. – Szükségem van az alvásra… - Az ajtó hatalmasat csapódott mögötte, amikor belökte.
- Ezt kéne kinyitni? – Bökött Zack a ládára. - Van benne valami értékes, esetleg gyúlékony? – Érdeklődött, miután szemügyre vette a zárt.
- Fogalmam sincs. Épp azért kéne kinyitni, hogy megtudjuk, mi van benne. – Válaszoltam.
- Akkor a lángvágó ötletét el is vetem… - Tűnődött el nevetve.
Ezután még egy ideig vizsgálgatta, ám végül meg kellett állapítania, ezt nem fogja tudni kinyitni. Mikor Tina kijött az ajtón, mi megköszöntük Zacknek a segítséget, majd távoztunk.
- Neked nem kell iskolába menned? – Kérdezte Jace már az autóban ülve.
- A francba! – Csaptam a homlokomra. – Hétfő van, ugye? – Jace bólintott. – Mennyi az idő?
- Délután fél három. – Nézte meg a telefonja kijelzőén. – Mit felejtettél el?
- Fél óra múlva kéne kezdenem az előrehozott érettségit… - Sóhajtottam.

Az iskolában meglepődtek a tanáraim, milyen gyorsan végeztem az írásbelivel, így egyből bele is vágtunk a szóbelibe. Azt mondták, menjek vissza másnap, addigra meglesz az eredmény.
Jace az iskola parkolójában várt rám az autójának támaszkodva.
- Na, milyen lesz? – Ölelt magához.
- Szerintem jó… - Válaszoltam gyorsan, mivel valami szöget ütött a fejemben, és rá akartam kérdezni, mielőtt elfelejtem. – És te? Mikor mész iskolába?
- Én már szeptember végén leérettségiztem. Előrehozott… - Vont vállat.
Mivel még mindig egymást öleltük, Jace egyik kezével az állam alá nyúlt, és maga felé fordította az arcomat. A szívem nagyot dobbant. Tudtam, mire készül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése