2012. július 27., péntek

Chapter 45th - Sedation


- Igen. – Nyögte ki végül Alec visszaülve az egyik székre. – Vagy nem…
- Ezt nem értem. Kérlek, mondd el, mi történt! – Térdeltem le mellé a hideg kőpadlóra, miközben bátorítóan megszorítottam az egyik kezét, Jace pedig a vállát.
Ahogy elnéztem ezt a fiút, egyértelművé vált számomra, hogy nagyon aggódik a húgáért. Csak kevés választotta el a sírástól, de ezt is próbálta elrejteni előlünk.
- Tina nem jött haza egy buli után… Nem tudjuk elérni telefonon sem… - Mondta egyre fehérebbé váló arccal.
- És ha csak lemerült a telefonja? – Kérdeztem. – Vagy ott aludt valakinél?
- Nem. – Rázta meg a fejét. – Valahogy szólt volna… Ismerem. Nem szokott csak úgy eltűnni…
- Arra gondolsz, hogy elrabolták? – Kérdezte Jace, mire Alec bólintott. – A rendőrség?
- Keresik, de nem találják. – Hajtotta le a fejét.

Miután sikerült kissé megnyugtatnunk Alec-et, hazament a szüleihez abban reménykedve, talán előkerült a húga, vagy már tud valamit a rendőrség.
- Én ezt nem értem… - Ráztam meg a fejem a kanapén ülve, míg Jace szorosan fonta körém a karjait. A tévé gyakorlatilag csak háttérzajként szolgált, hisz egyikünk sem nézte.
- Mit? – Érdeklődött Jace, mikor nem folytattam.
- Akiket mostanában ismertem meg, azokkal történik valami. Valami rossz… És nem értem, miért van ez…
- Sheila-ra, Lisára és Tinára gondolsz? – Jace szerencsére egyből kapcsolt, miről beszélek, és ennek örültem, mert nem szerettem volna hosszan kifejteni.
- Igen. És nem értem, miért van ez. Régebben semmi nem történt az ismerőseimmel…
- De ha belegondolsz, akkor nem is találkoztál az édesapáddal… Csak ez változott, nem? – Érdeklődött némi gondolkodás után.
- De igen. – Bólintottam.
A következő pillanatban megcsörrent Jace telefonja. Ő felkelt, és elsétált érte.
- Tessék? – Hallottam a megdöbbenését, mikor felvette. – Rendben. Máris indulunk.
- Mi az, Jace? – Kérdeztem a fiútól, mialatt hozzásétáltam.
- Anyukád főnökét felébresztették… Csak a te nevedet hajtogatja, és azt, beszélnie kell veled, mert tudja, hol van édesanyád…

2 megjegyzés:

  1. Na jó, ideg összeroppanást kapok, komolyan! Petrám, meg tudnálak nyúzni ezek miatt. Siess a következővel kérlek, mert meghalok, ha nem tudom meg...
    Igen, elég lelkes vagyok - remélem, azért nem veszed zaklatásnak :)

    Love.Gabriella.Fisher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Persze, hogy nem veszem zaklatásnak, sőt örülök, hogy érdekel a folytatás. :)

      Ha gondolod, akár most rögtön fel is rakhatom a következő részt, mert nem igazán tudok most mit csinálni. Csak ülök a gép előtt... :)

      Törlés